JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, July 7, 2009

Dungun Uptown Market

DUNGUN UPTOWN MARKET

alkisahnyer...05hb Julai 2009

Dok tau ah yer ke dok Dungun Uptown Market ke dok hok gi malam baru nih atau pung yer maksudkan pasar malam dungun tuh uptown market...hehehehhe...wak sedap tajuk jer. P yer ader macam-macam ah orang jual paling banyak orang jual tudung ah. Ader buai musing...kuda musing...p dok naik se habuk pung....mahal gilo tiket...rm3 se paler. kedekut seh nok hala ke ujung2 bulan nih. =) Pastu ader macam pondok2 untuk pameran skali...gambo dok brape clear ah sebab amik ngan hendset hubby...dok bawak kamera etek. Ok ah tu pada tepon cap ayam aku...hahahahahaha....tu gambo ika ngan papanyer...iak dok berapa sendik tuh...yer demam selsema. Kalu ikutkan dia...hampeh ler buleh dukung gitu g maner2...p aku suh papa dia dukung sebab takut demam hok nok kebah doh jadik ke larat muler. Peel 3,4 ari nih pung wak aku sakit paler yang amat oh. Tepi ujung alik kanan tu aby...putri3 memang berminat kalu bab2 pameran nih...sajer bawak berjalan walaupung malam sekolah sebabnyer lama oh dok jalan. Aby sekoloh pagi...Kakak ain sekolah petang. Memang tak dok masa nok g jalan sampaikan Ika hari2 mengamuk puasan duk dalam umah. Hehehhehe...hari2 ajak alam...naik avumm...( rujuk pada skuter nak g jalan...)



Kakak sempat la posing...kakak kalu bab bergaya nih pandai la jugak. Kalu Aby...hurm...tetiap kali nok g jalan mesti kena maroh...yer memang hampeh bab2 suh pilih baju sdiri nak pakai gaper2...tensen sokmo aku kalu ingat ke dia.



Kakak lagi...Nih kat pondok Jabatan Hutan kot...hehehhehe...ader air teh gaper dok au yer v minum percuma situ, kakak duk suh aku try...try la mama...try la mama...dok berani seh bab2 try nih...aku kater kakak la trynyer...bakpe suh mama lok...kakak try tgk sedap ke dok. P yer dok berani try gok...aku pung dok v benornyer...hehehehhehe


yang ning dok sure yer tgk gaper sapa ralik. Aby dang ah pandang aku...p dalam pondok nih yer wak macam para kat alang tuh....terkejut beruk kakak ngan aby muler2 tuh biler terpandang atas...hahahahhah dok dang nok snap sebab ramai lajok orang. Tau gaper ader atas tuh? Rimau....hahahahhahabukan betul2 pung...replika jer...p macam betul kalu tgk skali imbas.



yang nih jabatan pengairan kalu dok saloh...ader akuarium ader anak ikan kecik2...putri3 memang wahi beno ke ikan...kalu ika tuh, tgk ikan mesti bising skali mulut yer sebut pishh...pishh (fish) sapa ke tak mboh lari dari tempat tu. Sekian hal lok nok mujuk. Umah bukan tak mboh bela ika p macam dok dang agi nok care mende gitu...insyaallah perancangan tuh memang nok gok ader se akuarium beso...




Ika duk makan coco crunch rasa2...ralik skali yer duk kat taman mini hok ujung skali tuh. Bangku tuh memang kecik...ika tgk tuh terus jer duduk situ

Hurm kejap jer jalan2 situ...cuci2 mater jer...sblm g situ singgah makan dulu benornyer...g makan kat kedai laksa jalan nok g tah ke Uitm Dungun. Dok amik ah gambo...p kuah laksa yer malam tuh memang paluk ah...kedai tuh ader gok air buah. Hubby kater mama makan banyok oh ari nih...kena pose doh esok ngan luse tuh...keh keh keh...peringatan dari hubby tercinta...hahahahaha...hubby banyak tegur leni kalu tgk aku terover makan...bukan sebab dia takut aku jadi gemuk smula p aku yang suh dia tegur kalu tgk aku macam luper diri tuh...hahahahhahaha...takut seh overweight...nok naik memang senang giler....nok turun lari giler payah. Mintak2 dijauhkan lah lepas nih...aku boleh buang angka 7 depan tuh pung lega yang termat sangat oh. Nih dalam usaha nak buang angka 6 depan nih. Muakakakaka...boleh ker??? 10 taun oh aku dok rasa angka 5 tuh depan. Hahahahahaha....berangan sajer wak sedap ayat jer. Kalu boleh capai sampai tahap tuh aku suh maa aku wak pulut kuning! hahahahhahaha...


No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service