JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, July 5, 2009

gAMbor mENceRItAkAn sEgaLanYeR


Dok dang nok update untuk sebulan 2 nih...
harap2 gambor2 nih menceritakan segala kesibukkan yang melanda
inilah yang terjadi...

Si kurus keding kat tengah tulah orangnyer...aby
bleh cayer ker???? haiya!!!!
Hehehhehe...masa grading 20hb June 2009

Haiya! hahahhahaha...aku ngan hubby yang kecut perutdang2 masa duk haiya2 tu yer paling tgk sengeh2aku ngan hubby kalut skali tunjuk suh tgk depan takut tertgl step...n mmg jadi kenyataan pung...hahahhahahahha




Sblm upacara berlangsung...kecut perut seh tgk...maner dok nyer doh tuang sokmo training tetibe jer grading...tau pung last minit jer. Ampun...mama n papa sibuk sebulan 2 nih tu yang terpaksa korbankan alik putri2....




nih lak kakaknyer...ain...nampok gok kerasnyer sket dari aby tuh...sebab kakak berisi sket kot...hehehhehehe...chayok!!!



Misi tercapai untuk se stage...yellow belt....macam dok best jer dengor yellow belt...takpe2...black belt...here we come!!! hehehehehe

Nih gaya kakak yang tersendiri...ader kes terpencil benornyer....kakak tersaloh pusing...so dia jer hok duk posisi yang saloh...kakak nih yer lambat tangkap sket gaper2...masa sir dia bisik kat dia n kuis2 kaki tuh dia buat keras jer...hahahhahaha...last2 sir tuh angkat n pusing dia untuk position yang betul. Glepor aku n Hubby...kakak...kakak...hehehhehehe

nih lak gaya si kecik yang ngendeng air kotak kakak2 dia...hehehhehe...terpaksa tunggu kakak ain sudoh baru leh tumpang minum sebab aby keletihsan sapa sekali slurppp jer air kotak tuh dok dang ika nok mintak...hahahahhahahah

nih masa papa belanjer makan kat restoran kapal yang hampeh....mahal pe jin p makan hampeh!!! nyesal...last2 papa belanja kat restoran kat kerteh makan ketam... yum2...sedapppp...blanjer lagi boleh???? muakakakaka



nih kisahnyer masa cuti sekolah ari tuh...sminggu akhir tuh 3-3 putri demam...tu yang tergolek dot laker2 tuh...asal2 papa la bawak virusnyer...sorang lagi yang kena tempias sebab jadik driver dok rasmi masa balik dari kb...sorry erk wan....hehehehehe....siapa wan??? saper nok jawab??? hahahahhahah hanya orang tertentu jer kenal siapa itu W.A.N


yang nih aku dok berkenan sket...first day balik kampung esokkan tuh abah ajak g makan gulai kat kuantan umah tok sedara sebab anak dia kawen...on the way tuh ader sutir keter depan keter aku tepek stiker nih!!! mak aih...mengelembung hati aku tgk...sampai hati tuan punyer keter tuh tampal stiker tuh...dok terpikir ker perasaan wanita2 "sehak" yang berkemungkinan drive blkg keter dia n tgk stiker tuh...melampau....
Hurm...gambo kawen adik aku tuh dok dang agi nok ejas...kamera duk ngan hok no2...yang kawen tuh no3...no2 still available...muahahaha...maknanya aku ader 3 lagi tanggungjawab nih....nok bleh ke setel se hok nih pung sakit paler aku. Mudah-mudahan adik2 yang lain dipermudahkan lagi la...Alhamdulillah la yang nih berjalan ngan lancar...Hopely bahagia sampai ke akhir hayat...Tu jer yang termampu Along buat untuk adik2...kepada adik2 yang lagi 3 tuh... prepare awal2 ok??? nak kawen bleh kalu nok suh uruskan...sertakan sekali ngan ongkosnyer yer...hahahahhaha...p aku memang puas hati ngan majlis ari tuh sebab aku uruskan dari awal sampai ke berakhirnya akad...aku...maa n abah serta hubby bleh menarik nafas legaaaaa.....sangat-sangat....
Ok...coming soon...

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service