JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Saturday, July 4, 2009

lama menyepi...here i come!!! hahahaha

Adei...bz tahap gaban sebulan 2 nih. macam2 hal jadi...adei...tensen! p gok alhamdulillah ah lega oh...harap2 la...banyok sangat oh kakak n adik tuang kelas kafa ngan training tekwando. P nasib baek ah baru nih upgrading tuh berjalan ngan lancar n lening secara rasminye pakai tali pinggang kuning. Hehehehhee...sebetulnyer aku cume merialisasikan impian aku benornyer....masa skoloh lu aku memang berminat giler ngan tekwando p gok kat sek aku tak dok...jadinyer aku nok ganer2 pung anak2 aku seme adalah pemegang black belt...hehehhehe...langkah berjaga-jaga seh...zaman lening macam2 ada....ngeri!!!! kurang2 kalu ader black belt tuh leh la nok sepak terajang sebutir dua kalu ader kes2 terpencil...masa nok grading aku ngan papanyer benornyer sungguh ngat debornyer...main tuang sokmo training tetiba nok grading memang ah aku kecut perut...p alhamdulillah putri2 macam ok jer masa grading tuh. Tau pung last2 minit...bayangkan ari tuh aku tergerak ati kater ke hubby, " Pa...kiter balik kampung lepas anak training tekwando ah ok?, lama oh dok gi etek." kebetulan gak papa yer kejer ari tuh. Time amik putri2 petang tuh akak kater sir suh isi borang lalu, pen ader kat sir doh, nok naik pangkat esok. Hah??? terkejut beruk aku, dah la janji ngan maa nak balik minggu nih sebab esok tuh nak g tgk baju pengatin untuk adik aku yg nak kawin jumaat depan tuh. Aduya...aku bukan seorang yang mungkir janji...p dok kang la aku nok korbankan putri2 lok...sakit paler aku time tuh...bincang punyer bincang ngan hubby...hubby kater kiter balik pas grading esok ah kalu abis awal. memang tak dok cara lain oh...nasib baik abis dalam kul 11...terus balik kampung. Kena beleber di maa sekarung sebab baik gak walaupung yer kabo jangan balik la doh esok tuh pagi2 lagi nak balik paka semula sebab anak sekolah. Hahahahahha...hok klakonyer masa maa aku kabo ke abah aku yang kak long nok balik gok orang kabo takyah2 wak letih anak nok balik gok...tau mende abah aku kater??? " Biar jer la yer nok balik...yang mum susoh2 tuh bakper...umah yer gok nih." hahahahhaha....jawapan hok paling aku dok terpikir abah akan kater...glepor aku suker ke maa masa adik aku citer...pastu maa aku lok citer...hahahahha...dah memang tebukti aku kang anak kesayangan abah...hahahahhaha....to all my sisters....tebukti sudahhhhhh....
sebenornye aku yang memegang tanggungjawab untuk adik2 aku...adik nok kawen aku yang sibuk lebih pada dia. semua nok kena aku yang setel dan buat keputusan. dari hantaran sampai lah ke baju pengantin...mekap...gift...kad...majlis....sampai lah selesai akad tuh...masa lepas jer akad tuh aku lega yang teramat sangat. Lepas dah tanggungjawab aku...p ader 3 lagi???? bakpe la maa dok beranakkan sorang abang untuk aku??? bakpe kena aku jadi yg sulong!!!! Arghhh!!!! adik lok puang laker...anak pung 3-3 puang...P alhamdulillah semuanyer berjalan ngan lancar...Syukur sesangat....Abah ngan Maa pung nampok lega gok...Aku bukan gaper...aku yang sulong...dan memang tanggungjawab aku uruskan adik2...biler aku nak serah jer ke Maa ngan Abah laker aku memang dok sapa hati. Kalu ikutkan aku boleh jer lepas tangan sebab alasannyer aku duk jauh. P aku dok sapa hati ngan rasa tu memang tanggungjawab aku n aku harap adik2 hargai mende hok aku buat untuk diorang...Aku bersyukur gak sebab adernyer Hubby yang memahami dan menyokong aku selama nih. I Love U....hehehhehe ( Bodekkkkk....)
Gambo kawen nanti ah...nih gambo masa grading...muker cuak kakak...hehehhehe...kakak tu macam bleh la...meyakinkan la...part aby yang buat aku tergelak ngan hubby...kurus cekeding...bukan kena sepak di orang melayang...kena tiup jer aku rasa dah terbang....hahahhahaha
Bab nih tensen nih...punyer la payah nak upload kena lok ngan broadband cap ayam nih....baik ader sket pader tak dok lalu....tu yang malas nak upload gambo...bukan dok kenan tgk gambor kat blog orang lain...comel jer warna warni p gok gitu ah...betak pe gape. Cukup ah setakat nih kang kalu yer ok baru upload muler gambo....
tensen tahap gaban hok lawan raksaksa hok dok mati2...Arghhh!!!!!!!!!!!!!

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service