JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Friday, August 28, 2009

H1N1....takut seh!!!

Tak dok gaper benornyer...tadi duk sesajer ader email pasal H1N1...aku bukan amik tau ngat benor pasal nih p makin lama macam koho berat jer kat malaysia kalu nok dibandingkan ngan negara lain. N malaysia antara rating tertinggi kematian??? percaya??? cam dok percaya jer. Petang satni adik aku yang duk UMT wak alik sekotak mask. Beli kat mydin jer...50 lai rm12.50. Menyahut seruan kerajaan untuk langkah berjaga-jaga. Atas sebab tu gak ler putri3 aku tuh tak dibawak berjalan cam biasa2 kalu balik kg. Takut gak...mana dok takut...PLKN yang kat Rhu Tapai tuh yang dekat merang suria tuh...berapa kilo jer dari umah aku. Sek Men Elit Lembah Bidong pung dekat 2 minggu tutup ari tuh pasal mende alah nih. Dekat jer ngan umah parents aku nih. H1N1 nih dijangka berlanjutan sampai 3 taun. Gilooooo....ader anak kecik2 nih takut gak ler. Alhamdulillah Maa & Abah setakat nih tak dok la sakit berat2 macam kencing manis ke haper ker yang berisiko kena H1N1. Cuma my sis yg no2 tuh ader asma...mintak2 dijauhkan laaa...insyaallah sebab dia tuh mmg pentingkan kesihatan n slalu jer berhati2 bab2 mende gini.


Pepehal aku kongsikan email yg aku download tadi untuk info kengkawan n peringatan untuk diri sendiri. Aku bersyukur sesangat lening aku dah kuar dari kelompok obes walau pung still dok kurus2 agih. Hahahahahahahha p dok ah senazak ari tuh...ok...klik sini H1N1

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service