JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Monday, September 14, 2009

RINDU????

Sekejap jer ramadhan taun nih nok balik oh...fuhh...umor pung nok cecah 30an oh...eh 28 agih taun nih...hahahahaha...duk sesajer rasa rindu jer...rindu??? rindu ke gaper erk???

rindu pada zaman kecik2 dulu
time ni la paling best skali. takdok gaper pung nok kena pikir...slain dari kena dapat no.1 @ no.2 dalam kelas.hahahahaha...rindukan memember masa sekoloh rendah dulu. agak2 berjaya laker doh ker? berapa kerat jer hok still contact. hok lain2 dok tau pah maner aler laker oh. rindukan cikgu math...CIKGU MOHAMMAD SIDEK BIN AWANG. lepas jer sekolah, dok pernah skali habuk juper. sehak lagi ker cikgu? nok sangat jumper cikgu...p dok tau mana nok cari. Puas doh tanya2 orang tapi dok jupper n dok tau hal pung. Perkara nih la ralat sket dalam idup nih kalu dok leh juper cikgu sblm aku @ cikgu yang pergi dulu...sedih weh...=(...

rindu masa zaman sekoloh menengah...
Hurm...kalu flash back muler...rasa nok blajo sungguh sket agih jer. Hahahahaha...sungguh doh masa tuh p ader terkureng sket...rindu pada geng2 sekoloh tok jiring dulu. Siapa sangka siapa menduga...makhluk nakal ini adalah bekas student tok jiring? sekoloh paling femeh kat tranung masa tu ah. Lening berlambak sekoloh elit kat tranung. Dok soho aner ah. Dulu memang kalu leh masuk tok jiring mok ayoh memang kembang idung ah. Hahahahhahaha...aku? aku tetap hampeh kat aner2 pung. Rindu pada sekoloh teknik kemaman...rindu ke warden2...hehehehe...rindu ke geng2 nembor...rindu nok tembor g beli sarapan ikut pitu blakang...rindu nok main tang kejor ngan cikgu disiplin pagi2 sebab loceng bunyi ader kat kantin agih duk beli jeput bilis. Hahahahahhaha....rindu ke member2 sekelas aku...rindu nak kuor outing ramai2...rindu nok naik bas buruk sekoloh g main sukan...rindu pada cikgu kimia...Hahahahaha...cikgu paling bekeng seh...sokmo aku kena maroh dalam makmal. Dek pung hok jenis wahi suker...nok duk diam ganer. Dok ngosek orang sari...rasa ilang nikmat idup. Rindu nok makan makanan dewan makan, rindu nok dengo kak dewan tepik...hehehehe...rindu pada nasik lemak cikgu ramli...masa nih dok terpikir agih nok jadi gaper beso kekgi...rinduuuuuuuuu...

Rindu masa zaman blajo poli...
Aku blajo kat polisas...dalam kelas aku separuh laki separuh puang...memember masa duk poli la aku dok juper sorang habuk. Kemana korang nih hah???? rindu nok pakai jaket ijau tuh...bersadai kat tepi2 jalan...padang...duk wak kejer ukur...ngan tripod...ngan kameranyer....rindu nok skodeng bakal2 cikgu kat maktab. Hahahahahha...orang suh teropong pacang...amik peluang tropong set2 bakal cikgu duk neting2 senam pagi2.hahahahaha....pastu pakat duk glepor suker ngutuk. rindu pada lecturer yg wahi kater aku makan paler ikan sebab tu benok. hahahahahahha....masa nih pung tak dok agih dalam paler nok jadi gaper...tau nok blajo nok blajo nok blajo jer. abis blajo dok tau pung nok kijer gaper.

Rindu zaman duk KUiTTHO...
Hurm...masa nih anak 2 oh sambung blajo. P perangai macam budak2 dalam kelas tuh jer. Hahahahaha...ader 2,3 orang jer sama tua ngan aku. Hok lain2 seme budak2...rindu nok berlari g kuliah...rindu nok g jalan bt pahat ramai2 naik bas...rindu nok naik bas ekspress...negelah ah tuh aku naik bas. En Hubby beli keter pung masa aku duk blajo situ ah. Pah jer En Hubby beli keter sayur bak kater adik aku...hehehhehe....ngan keter sayur tuh la En Hubby duk berulang g amik g ator dari tranung ke Parit raja....Hurm...rindu nok masuk kelas lukisan yg En nan ajor..."Daddy" kami budak2 kelas lukisan. Hahahahaha...

Rindu zaman kijer2...
Abis jer blajo tuh, kijer lalu kat Gong Badak...rindu nok ngadap kom wak design...rindu nok ngosek ofismate...rindu nok ngupat ngan azwa...ngan kak ni...hahahahahha...rindu nok baloh ngan bos...paling rindu...DUIT GAJI!!!!....arghhhhhh....rindu rindu rindu...

Rindu pada En Hubby....
En Hubby kijer shift malam, malam nih...last night doh benor p gok ader orang suh gati 2 malam agih....dang ah balik ari kamis nih kg. Kalu En Hubby ader...boleh sembang2 gurau2...nih En Hubby kijer..............takut sokmo time yer kijer malam. Takut nok tido sorang...rindu nok tido atas lengan En Hubby...Rindu nok tgk muker En Hubby biler buker mata bangun tido...walaupun dah 8 taun lebih tgk muker dia...tapi tiap2 kali kena tido sorang mesti rindu ke dia....kena minyak senyonyong doh ke aku nih???? hahahahahahaha...rela....adeiiii....nok tido ah...ika mintak susu oh nih nok tido...ok chow...
adios.....hehehehehhe merapu malam2....

1 comment:

Kaseh said...

#HIDUP HANYA SEBENTAR#
SEBENTAR senang
SEBENTAR sedih
SEBENTAR pokai
SEBENTAR berduit
SEBENTAR ketawa
SEBENTAR lagi…
LEBARAN Aidil Fitri

Andai jemari tak sempat berjabat, andai raga tak dapat bertatap, seiring bedug yang menggema, seruan takbir yang berkumandang, kuhulurkan salam menyambut hari raya Aidil fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara, mohon maaf Zahir dan batin..

Kaseh

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service