JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, September 29, 2009

WAJAH2 KESAYANGAN HAMBA...



Nih kuarge En.Rosdi....tak dok sorang anak yer...hok baru nikoh ari tuh...a.k.a yg wahi ngamok...hahahahha...dok sayang mulut ngoh ah aku nih ok? insaf2....hehehehehe...taun nih yer beraya kat sik kedoh. Nok kabo...gambo nih amik raya ke-6....hahahahaha.... raya pertama tuh abah kena masuk kijer lepas2 jer semayang raya. P dang ah g kubur mok kejap. Balik tuh raya2....salam2...abah pung gi kijer lalu. Plan nok amik gambo kuarga malam tuh, p seme letisan laker...tunda ke hari berikutnyer...p raya ke-2 tuh En Hubby lok masuk kijer malam untuk 4 malam...so...tunggu ah yer balik lu...pastu plan jumaat malam tuh...ika lok tido...last skali amik pagi sabtu tuh...tu pung hampir2 jer dok jadi sebab abah masuk kijer kul 9...punyer la payoh nok gerok sesorang takut dang abah gi kijer. Termasuk la En Hubby....waaa tensen2 bab2 gerok orang nih. P akhirnyer!!! dapat gok bergambo...yey!!!!....yang kat depan skali tuh...budak laki sorang tuh...dia adalah anak sedara maa aku yang maa aku amik bela dia lepas maa dia yang merangkap adik maa aku meninggal dan dia diwasiatkan kepada maa aku untuk membelanyer... muka dia tuh...hurm...sminggu sblm raya dia gaduh2 nok gi berbuka pose kat instep, undangan untuk anak2 yatim...masa gatih beskal tuh laju2 tetibe rantai beskal cabbut...yer pung jauh tersungkur mencium jalan....erkkk!!!! sakitnyer....dok leh bayang rasa...

Yang nih lok kesayangan hamba....kuarge En Zuraimi... ika tengoh ngamok masa ni nih...yer nak papa yer ke yer sorang jer. Orang lain dok leh amik gambo ngan papa yer...jadiknya tak dok la gambo kuarga En Zuraimi..dok cukup mama sorang.dang snap nih jer...tuh pung ngamuk nguwa oh cik kika... asal raya jer ngamok...doh ah sebab dia ah sekampung kena sujud sahwi...hehehehehe....mintak maap yer orang2 kampung merang...bukan salah ibu mengandung...masa gi smayang terawih ok jer....maner tau semayang raya yer wak hal.


1 comment:

NuE said...

KELAKO NGUH SI KECIK MUM NIH..MAMA OI....

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service