JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, January 26, 2010

BUDOK KENA PAJANG

Nih la kijer Ika...tengah2 aku duk masak dapur, dengo yer tepik panggil..."mama!....mama!...cepat laa....cepat la mama..." aku jenguk tgk....tu haa kat bawah tuh...
Konon nok menunjuk la aksi dia tu...dalam 5 minit berdiri yer nok turun takut....tu yang wak muker gitu....hahahahhahahahahah


Yang nih lok dia dah start ketakutan sebab tin tuh bergoyang2...yer pggl belaker kakak2 yer mintak tolong..."kakak ain...tolong laa....." mama kater..."Jgn saper2 tolong dia, pandai sgt naik...turun sdiri ah." hehhehehehhe " Kak Bie....tolong la adik nih....tolong...."
"mama cepat lah...cepat la mama...nok jatuh doh nih...tolong la....tolong laa...."

Cuba bayangkan cam ganer yer leh terpikir nak panjat tin beso tuh jer....macam2 la ika nih...pening mama nok layan pah se-se mende yer buat....adei....ingat senang ke nok buleh ke beso sesesorang anak nih. Nih buatnyer aku dok tertgk...dok ke tergolek dot...terlentang ker....dok leh lepe sket pung. Kalu yer senyap tuh kena gi tgk lalu gaper dia buat. Ada ah kijer hok yer buatnyer. Nok maroh benornyer, p gok tgk muker dia ketakutan tuh jadi sukker lok...hahhahahahahhahah....ika....ika....mama pening!

3 comments:

NuE said...

lawak!!!!!!!! n nakal!!!!! bdok ika nih..

lifer-unspokenwills said...

hahhahah~aku xleh bayang kaka kekerasan. abe and ain bleh plok selamber tgk tv.hahhaha.adik separuh nyawa doh kekerasan!hahhahahha

ciK LyndaWawa igUana said...

ya ampun..bukan tinggi sangat pun tin tue..turun ajela..heheehe..kak tie pun sempat jugak ambik gamba..hehehe

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service