JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, February 7, 2010

MENYESAL @ TAK MENYESAL


suker tgk gambo nih...masa nih ika baru beberapa bulan jenguk dunia...dah 3 doh anak ghupernyer....hahahhahaha...dok terima kenyataaan ngoh ah....taun depan jadik 4 kot...Opppssss.......terlepas sudah....hehehheheheh....tak dok lagi...baru didalam perancangan sementara proses tutup kilang...memember lain seme baru nak bermula...aku dah 3...hurm...menyesal dop kawen awal? soalan tuh ramai memember tanya kalu jumpe...MENYESAL??? @ TIDAK???

Kiter ulas yg TIDAK dulu la erk....hurm....

Disebabkan suami aku adalah En Hubby....jadik aku x menyesal sebabnyer kalau aku tak kawen dulu, sekarang pung mungkin tak kawen ngat lagi...kalau aku tak kawen lagi, maknanyer aku masih lagi mencari kan? sakit otak dah kat situ...aku tak menyesal melepaskan zaman muda kerana ZURAIMI BIN ZAHARI sbb mungkin aku tak akan mendapat yg sebaiknya kalau aku melepaskan dia dulu....=) nak yg terbaik ajer....mestilah kan! hehehhehehhehe...
hurm kalu aku dok kawen lagi mesti tak leh nak tutup kilang awal sebab hidup baru nk bermula...sekurang-kurangnyer aku dah suku jalan didepan berbanding member2 yg lain....suku jer kot...anak2 kecik lagi nih...tak tau besar nanti nak jadik org ke tidak jadi orang ker....mintak2 pada Allah jadik sebaik-baik kejadian....kalu nak list yg tak menyesal memang banyak sangat....

YG MENYESAL....

Cuma se jer...ada antara cita-cita & impian terbengkalai...terpaksa dilupakan...huhuhuhuhu...sedih sangat....

Kesimpulannyer....TAK MENYESAL pung....99% adalah TIDAK MENYESAL...

Pejam celik pejam celik dah dekat 10 taun dah kawen...Alhamdulillah tak der 1 hari pung dalam jangkamasa tuh perkahwinan muda nih teruji dengan mende pelik2...En Hubby masih setia dengan perasaannyer terhadap Pn Wife dia....Pn Wife masih lagi Pn Wife yg dulu...kalau kater x pernah bergaduh, berselisih pendapat tipu laa...sebab 2 org yg mempunyai lain2 pendapat....2 personaliti yang berbeza....minat yg kadang2 lari dari landasannyer...yang duduk sebumbung berkongsi hidup...tapi itu cuma untuk 10 minit mungkin dalam masa 2,3 bulan sekali...hehehhehehehe...kalu baikkkk sokmo dok beh gok kang...puah! dan paling penting yg kami mesti mempertahankan keputusan yg kami ambil dulu...dan membuktikan pada Maa & Abah...Mek & Aboh yg keputusan kami dulu adalah betul!...Paling bahagia biler Abah boleh berbangga dengan keputusan kami...

Aku heran dan terkilan sangat biler 2 org yg mengaku menyintai antara satu sama lain dan mengambil keputusan utk berkongsi hidup, tapi jangka hayat perkahwinan yg sepatutnyer hingga ke nafas terakhir cuma bertahan sebulan 2 jer...pelik kan? macamana kiter dah buat keputusan yg orang itu adalah pasangan kiter tetiba 'ter' jatuh chenta pada org lain lak??? adei....fening2 ngan org cam gitu...rasa nok gi keppok jer sebutir 2 atas dahi tuh. Harap2 En Hubby dok akan "ter" jugak ler....hehehehehhe...bukan gaper...masa depan nih tak dok saper pung tau kecuali Dia...ari nih kiter duk canang kiter bahagia...suami kiter x akan cari lain...itu lah ini lah...tup2 esok si suami kiter bawak balik yg no2....waaa....tidakkkk....kiter cuma dapat berharap dan berusaha menjauhi semua tuh...berdoa pd Dia supaya kita sama2 ditetapkan pendirian kiter...kuncikan hati kiter untuk yg kiter sayang jer...membuat yg terbaik utk satu sama lain...kalau dah berusaha tapi tetap jadik gak nak wat cam ganer kan? ader la tuh perencanaan Dia utk kiter....tapi kawen sebulan dua jer memang tak masuk akal la tuh...ada sorang dalam hati aku yg aku rasa nak bg flying kick sutir dua, biler org kater x yah kang kater nak jugok, biler org bagi kang...tetap nak menyusahkan hati mak bapak adik beradik! BODOH!

ok...SEKIAN....hehehehhehehehe....aku merapu dan merepek sebab tak dok idea nok update blog...meluah perasaan jer...
Posted by Picasa

1 comment:

LifER said...

mcm tahu jer sape dlm hati yg suke susahkn makbapakadikberadikipardui.hahahaha

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service