JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, April 20, 2010

AKHIRNYER ANGKA 7 TELAH DI KEKOH KAMBING!!!!

Penimbang kat Klinik Raihan, Dungun
Hahahhahahah...nampok dok???? tolok se kg sbb penimbang yer lebih se kg...
Aku gelak sorang2 jer dalam bilik Dr Raihan
Time tu En Hubby yg jumpe Dr sbenornyer...
En Hubby daroh rendoh...100/50 !!!
Kijer kuat lajok...dok cukup rehat.
Aku suke!!! akhirnyer ANGKA 7 tuh dah tak dok...
muakakakakakkak....best2!!! angka tuh telah dikekoh kambing!!!
Tu hasilnyer aku minum SUSU KAMBING segera HiGOAT
pagi2...n malam skali sblm tido...
dan tu adalah keputusan utk SEKOTAK sahaja!
BUKAN UBAT KURUS okey!!!
tapi dengan minum susu tu leh kurangkan berat badan.
Sbb pagi2 sblm makan apa2 aku minum segelas jer masa perut kosong
Kenyang sampai ke Tengahari...tengahari makan cam biasa je...
Aku ngan makanan mana leh dipisahkan seh...hahahahahah
Aku just wak eksperimen sbb ari tuh masa gi amik stok
ada sorang makcik tuh bgtu adik dia yg obes
minum susu tu abis sekotak hilang 4kg!
masa aku start minum susu tuh berat yg last skali
aku timbang masa bulan 1...masa ari derma darah
P dok jumpe lok cari buku derma daroh...
nok tunjuk bukti...tensen tul ah
masa derma darah ari tuh berat aku 70kg++
Gilo...penangan makan lepas raya...
masa raya ari tuh berat aku 65kg...
Sblm diet berbulan2 lamanya
Selepas beberapa bulan je aku jadi FULL TIME HOUSEWIFE
aku adalah seberat 79kg!!!
lepas raya naik 5kg! gilo....gilo...
Pastu aku rasa ada lg kot naiknyer...hahahahahha
sbb...aku adalah alah dengan PENIMBANG
aku takuuttt...aku tak boleh terima kenyataan...
hahahahahah...p malam tu aku rasa cam kompiden jer
tu yg aku timbang...hasilnyer....taraaaa...
sampaikan dokter raihan tya "awak wak aper tuh??"
hahahahah...doh bunyi klik2 blkg dia
aku kater...sajer timbang nih...kah kah kah
Sampai dokter pung tumpang gelak
Sbb dokter raihan tau yg aku tgh planning nak pregnant!
Dokter kater..."bagus gak awok turunkan berat sblm pregnant..."
"nanti pregnant dok lah naik banyak sangat"
keh keh keh...berat dah turun...prengnant jer belum...
belum ada rezeki lg...
masa mula2 masuk jumper dokter tuh
dokter tya ada apa zuraimi?
aku kater....
"Dia alahan dokter, bgn2 jer pening + nak muntah"
hahahahaha...dokter terkejut! siap bulat mata2
sebab baru bln 1 ari tuh aku gi jumpa dia
bgtu plan nak pregnant....kah kah kah
cepat2 jer aku sambung...
"dia jer alahan, saya tak dok isi lagi pung..."
Gelak beso dokter raihan
siap tya aku nak pil subur ker???
tak mboh!!!!...nanti berat aku naik mendadak
ada rezeki ada laaa....
Yg pasti sblm pregnant nih aku nak turunkan berat dulu
sebab??? setiap kali aku pregnant
aku akan naik berat badan sampai...
20kg okeh!!!!
tu la yg menakutkan aku sbenornya disebalik PREGNANT...
masa mengandung anak sulong
berat aku 55kg....nak bersalin tuh 68kg....
anak ke-2
berat aku 62kg...nak bersalin tuh 80kg!!!!
anak ke-3....
berat aku 65kg....nak bersalin tu...89kg!!!!!!
dan aku dok sanggup sekitanya berat aku mencecah angka
100kg!!!
sebab nak turun sangat payah okey...huhuhu
nak tau pasal apa aku leh turun byk lepas anak ke-2 tuh?
Aku sambung blaja 2 taun masa Aby umor 7 bln...
n aku amek matapelajaran Bola Baling utk elektif
petang2 aku jogging...aku gi gym time ari cuti...
aku sgt aktif okey time tuh...
dan skrg? na mungkin dah akan turun sbyak itu
sbb??? aku adalah FULLTIME HOUSEWIFE
waaaa......korang doa2kan aku erk...
boleh turunkan berat sket lg...
Rezeki untuk PREGNANT lagi...
dan....masa pregnant kali nih dok naik sampai 100kg!!!
nota kaki : Susu Kambing Segera Higoat mmg terbukti boleh menurunkan berat badan....=)) dengan harga yg mampu milik...disamping tidak mempunyai sebarang bahan campuran lain, bagus utk tulang! sbb setiap kali pregnant, gigi aku akan tercabut sekurang2nyer 2 batang!!!

3 comments:

Lelord said...

best ke susu kambing? adehhh

HoNEybUneE said...

hehehhehe..yg nih mmg dok rasa apa2...macam susu biasa jer.dalm bentuk serbuk tepung jer...kalo scrol entry kat bawah ada saya citer pasal susu nih...=)

Hazwan said...

wahhhh...berat dh turun...chaiyok2..

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service