JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Friday, April 9, 2010

FEBERET CIK KAKA

Cuba teka buoh gaper??? bayangkan, yg nih menjadi kudapan Cik Kaka aku time2 tgk Key Moss...Pocoyo...Dibodingboding.......papa dia tanam masa mula2 duduk kat umah nih.sekarang dah boleh makan hasil...kejap jer besonyer...ada sorang pakcik kat kelantan bgtu, buah ceri nih boleh buat ubat kencing manis tak silap aku ar...hurm...meh ler umah aku kalau nak makan. Awal2 tuh berebut ngan burung tetiap hari, sekarang dah tak termakan banyaknyer...aku pung suker buah nih...kecik2 dulu mmg feberet laa...keh keh keh...sekarang dah tak termakan...=))

2 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

buah pe tu kak???

NuE said...

sedap buah ceri nih...ghalit kalo makan....lamanya dok makan buah ni....kg2 memng ada la buah ni..zaman kecik2 dulu sain kg aku rajin beri ke aku.....

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service