JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, May 18, 2010

AL-FATIHAH UNTUK ARWAH

Terkedu...tu jer yg boleh aku kater bila dapat msg
*
*
*
*
" Tie tau dok agi azlan x dah"
*
*
*
*
Msg pendek jer dari kak ni ofismate masa kejer dulu...
Mohd Azlan adalah Engineer masa aku kejer ari tu
Masa awal2 dia masuk kejer slalu jer gaduh ngan aku
bukan ngan aku jer, malah rasanya satu ofis
P lepas paham ngan perangai dia...aku dah tak amek kisah
boleh dikatakan jadi baik n boleh makan semeja
Orangnya baik tapi kalau org tak kenal dia mesti slalu jer sakit ati ngan dia
Pernah gak buat kejer luar utk dia n dapat duit raya utk tu...
Cukup bertanggungjawab dan cekap dalam kejer menjadi anak emas bos...
Lepas jer aku beti kijer, dia pun breti gak...
Rezeki dia, isteri & anak2...dapat kejer gomen
Tapi Allah lebih sayangkan dia...
Yang nak buatkan air mata aku menitiknya
Dia dari gua musang balik utk jenguk anak sakit masuk spital
Tapi dia yg pergi dulu...excident
Baru jer lagi aku terserempak dgn Arwah kat petronas kat kg aku...
Sempat berbual dan bertukar cerita...
masa dapat berita nih, aku terus terbayangkan
keadaan isteri & anak2 arwah...macamanalah kalau aku ditempat isterinya
Arwah sama umur dengan En Hubby...baru jer menyambut hari lahir yg ke-30
Harap Isteri arwah sabar menghadapi dugaan ini
Berat mata memandang, berat lg bahu yg memikul...
Kadang tu mulut kiter mudah jer berkata SABAR...
Bila kita ditempatnya adakah kiter dapat menyelami maksud sebenar SABAR?
Yang pasti aku masih berusaha untuk menjadi seorang yg SABAR...
Sehingga saat ini aku masih lg tak percaya
Yang arwah sudah takde...tapi...
*
*
*
*
Mati tidak pernah bagitau kiter bila ia akan datang menjemput
*
*
*
*
Innalillah...semoga Arwah ditempatkan dikalangan mereka beriman dan Diredhai oleh-Nya...Al-Fatihah
*
*
*
*
Doaku hanya SATU...semoga Allah panjangkan umur suamiku, putri-putriku...Bonda & Ayahandaku...Adik-adikku...kurniakankanlah kesihatan yang berpanjangan untuk kesayanganku, jauhkanlah mereka dari sebarang musibah dan kecelakaan...lindungilah diri dan jiwa mereka agar setanding mereka-mereka yang beriman dan mendapat tempat disisi-Nya.
Amin...Ya Rabbal Alamin...

1 comment:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service