JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Saturday, May 1, 2010

IRON MAN 2

Dok rancang2 pun nak gi tgk wayang...
Bangun2 jer pagi tuh, pagi??? kul 10 lebih...
hahahahhaha....pagi lagi la kan?
Dok tau nak wak gaper...kejut En Hubby kabo
"jom gi tgk wayang..."
Dgn pantasnyer En Hubby celik mata...
"yer....dok...."
kejut putri3...siap2...makan2 dulu...kul 1 lebih baru tolok dari umah
En Hubby drive slow n steady jer...
ingat nak tgk yg kul 2.50pm, sampai2 dah kat kul 3
tgk la yg kul 5.25pm...
gi jalan2 dulu dalam ECM tuh...makan wafer...jagung...
lepas2 makan Cik Kaka kater...
"jom balik!" hahahahahhaha...kebiasaan gi jalan2 pah makan, balik.
tu yg dia ajak balik...
duk dalam panggung pun kejap jer dia...pastu TIDO.
Bayangkan citer IRON MAN bkn citer romantik2
lagu slow2...gedegung! gedegang! skali
P Cik Kaka tetap lena...hahahahhaha
kesimpulan....aku mmg suker ngan citer ni!

P saing baik hero tuh dia tukar org lain
dok best ngoh, sbb mamat negro yg dlm iron man 1 tu
cam smart gok ah...yg no2 nih dok smart!
tu je la yg dok puas ati...
*
*
*
*
*
Pas tgk wayang En Hubby bawak putri3 dia santap kat KFC
terserempak ngan mamat kg kami...kg kami la sbb aku ngan En Hubby 1 kg...
masa aku form 4 kot, mamat tu pernah la luah perasaan kat aku..
tu yg aku gelak jer ngan En Hubby lepas jumpe...
Dh kawen dah...Anak dah 3...macam aku, tapi kecik2 laker lg...=)
Lepas makan2, masuk carrefour...beli barang dapur sket2
jauh gilo gi cari brg dapur...hahahhaah...
plannyer mareng tuh mmg kalu dok gi tgk wayang
nak gi cari barang dapur....
dah terlajak ke kuantan, cari la kat situ jer ler...
Ari nih En Hubby dah start kejer...
Hurm...kalo En Hubby cuti, mgu nih dah boleh balik kg....
3 ari tuh cuti...tapi sbb mgu lepas dah balik
mgu nih takpe laaaaa di skipkan...
So mareng tuh kire En Hubby gantikan masa utk putri3 dia la
gantikan patut2 leh blk kg lama sket
tapi bawak pegi jalan2 tgk wayang...
dan.....
putri2 PONTENG training tekwando lagi...
mgu lepas sbb balik kg...
mgu nih gi jalan2...
hahahahhahahaa...salah saper????
saper erk????
keh keh keh....THE END

2 comments:

ejaa said...

hehe panjang citenye:p

HoNEybUneE said...

kah kah kah...dok tau nok citer gaper ejaa....=))

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service