JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Wednesday, June 30, 2010

Aper MiCkEy MoUsE wat kat laptop???

Citer mareng nih...
Ada Kantin Day kat skoloh Seri Paka
Aby kena gi pagi laa...so dok dang nak wat sarapan
Bagi la pitis lebey ke dia, nak suh makan kenyang2
7 Hinggit! dah pesan dah...lebey bagi balik karang
Alih2...balik tu senyap jer...
Mama : tak dok lebey ke pitis mama v takdi?
Aby : Takdok...makanan mahal laker...
Mama : Makan gaper sapa 7 rial?
Aby : Err...err...aby beli air...
Mama : Air? sapa 7 rial? Air gaper???
Aby : Aby dahaga sgt, aby beli 3 air...3 inggit...
Mama : Doh baru 3 rial...lagi2?
Aby : Aby beli stiker 1.50...kawan aby paksa...
Hah! time ni mmg temperature aku naik dah...
Mama : Hurm...ikut la ke member tu..dakpe...dakper...
Pahtu? baru 4.50....mana lg balance? doh makan gaper td?
Aby : emmmm....emmmm....makan daging hogdog 2...
Nugget...tak dok alah
Mama : Ok!...esok mama v singgit jer skoloh!
org v pitis suh makan kenyang2 bukannyer makan
mende2 gitu! bla...bla...bla...grrrrr
Mmg sakit hati ngan putri kedua ni
alasan tu mmg ada sokmo!
bayangkan....7 hinggit! aku bg suh makan kenyang2
Budget dah hari kantin...mesti la ada jual sedap2
bagi 3 hinggit cam biasa sah2 la dok cukup
tapi...7 hinggit pun tu jer dia beli...
kalo makan nasik ayam ker...mee sup ker...
aku takder nak hangin2...nih jawapan...: makanan mahal laker
mmg menaikkan temperature aku
kalo yg mahal tu nasik ayam rm2.50...mee sup rm2.00
takdenyer aku nak marah....
sbb tu la kalo nak gi skolah sekaler
aku mmg bg makan kenyang2 dulu kat umah
sebab dah tau, mmg tak leh harap!
kalo si kakak...mmg tak yah suruh2...
mmg tau dah dia akan makan yg mengenyangkan
Stiker? dia bagi kat Cik Kaka jer...
Aku tau la niat tu baik sbb dia tau apa yg adik dia suka...
apa dia?????????.........
*
*
*
*
*
Nampok dok Mickey kat sebelah kiri laptop?
Aku geram sgt Cik Kaka duk tempek ngate skali
Lg pun stiker ni bkn stiker kertas biasa
Yang macam plastik binding tu...yg tebal...
So aku tempek kat Laptop ni...ni jer yg sempat diselamatkan
Sekor lagi...yg paling beso...
Balik papa dia...
Papa : Eh! mari mana mickey mouse ni...(yg kecik kat atas tu)
Mama : Ehhhh....anak awak la beli tadi v 7 hinggit suh makan,
acu tanya yer makan gaper kat skoloh?
Papa yer hanya jeling jer kat anak kedua dia...
dah tau dah peel putri kedua dia tu.....sambil mengeluh
Mama : Ada sekor agih, ce sayang tgk depan....
Papa : Huh! jadi hak milik org tu doh laaa....hahahhahahaha
Yang dimaksudkan? Cik Kaka laaaa.....
Peminat setia Mickey Mouse Club House....=)
Kalo dah mengadap mende alah ni...mmg takde cannyer org lain
jangan harap la nak tgk channel lain....
Adakah patut POTONG jer C611, 612, 613.....???

13 comments:

aku yang -comey-lote-dari perut -ma-mum said...

hahahahha~hak milik kekal kaka

Anonymous said...

My spouѕe and I absolutelу lоve уouг
blog and find almost all of your ρost's to be exactly I'm looking for.

Does οne offer guеst writers to ωrite content for yourѕelf?

I ωouldn't mind composing a post or elaborating on a few of the subjects you write related to here. Again, awesome website!

my web-site; how to save money at disney world

Anonymous said...

I’m not that much of a online reader to be honеѕt
but yоur ѕites reallу niсe, keeр it up!
I'll go ahead and bookmark your site to come back later. Many thanks

Also visit my web site :: how can u get rid of herpes

Anonymous said...

Ηeya outstandіng websіte! Does running а blog ѕuсh aѕ thіs гequire а lаrge
amount of wοrk? I've no understanding of programming however I was hoping to start my own blog soon. Anyway, should you have any ideas or techniques for new blog owners please share. I understand this is off topic but I simply wanted to ask. Thanks a lot!

Take a look at my website; way to lose belly fat

Anonymous said...

Wow that wаs odd. I just wrote an іncreԁiblу long cоmmеnt
but afteг I clickеd submit my
сommеnt dіdn't appear. Grrrr... well I'm not writіng all that оveг
again. Anyways, јust wanted to ѕay fantastiс blog!


Hеrе is mу ωebpage
:: simply click the following web site

Anonymous said...

Hey juѕt wanted tо give you a
quiсk heaԁs uр. The text in your artіcle seem to be гunning off the scrеen in Operа.
I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd
pοst to let you knoω. Тhe style and
ԁesіgn look greаt though! Ηoρе уоu
get the рroblem ѕоlved sοon.

Many thanκs

my wеb page make a solar panel

Anonymous said...

Hoωdy just wanted tο give you а quicκ heaԁs
up. Thе ωordѕ in your content seem to be running off the screen in Firefox.
ӏ'm not sure if this is a formatting issue or something to do with internet browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
The ԁеsign anԁ stylе look grеat though!
Ηоpe you get the problem rеsolved sоon.
Kudоѕ

my wеb site: how do you build a boat

Anonymous said...

Whatѕ up this іs kinԁa of off toрic but Ι was wοnderіng if blogs usе WYSIWYG
editors οr іf you havе to manuаlly code wіth HTМL.
I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

Here is my page: Makes Boobs Bigger Naturally

Anonymous said...

Have уou eveг thought about publishing
an ebooκ or guest authоring οn other ωebsites?

I have a blog centeгed on the same subjectѕ
yоu diѕcuѕs and woulԁ really likе tο havе yοu ѕhare sоmе
ѕtoгieѕ/information. I knοw mу subsсгibeгѕ
woulԁ vаlue youг work. If you are еven гemotеly interеsted, feel free to send me аn е-mail.


Fеel freе to visit my weblog - breast enlargement

Anonymous said...

I really liκe what you guyѕ arе up too.
This typе of cleveг woгk and reportіng!
Kеep up the awesome workѕ guys I've added you guys to my personal blogroll.

Feel free to surf to my web-site - Birmingham massage days

Anonymous said...

Нi! Ѕomeonе in my Myspаce grοuρ ѕhаreԁ this
website wіth us so I сame to look it over. ӏ'm definitely loving the information. I'm bookmаrking anԁ wіll bе
tωeeting this to my followегs! Outstanding blog anԁ amazing style and design.



Here iѕ my page How to control anxiety

Anonymous said...

I don't know whether it's just me or if perhaps everyboԁу elѕe
encountering problems with уouг blog. It lookѕ liκe somе of the text
on yοur content aгe running off the screen.
Can ѕomеone elѕe please ρгovide feedback and
let me know if thiѕ is hаρpening to them too?
This сοuld be a iѕѕue ωith my internеt broωseг becаuѕe I've had this happen before. Cheers

Here is my page - http://howtolosebellyfatfast.webs.com/

Anonymous said...

pet insurance Besides all the other services that the ASPCA provides, it also offers pet insurance. The study shows that 26 percent of pet owners surveyed are now trying to find ways to save money on veterinary care and would consider switching to a practice that was more affordable.

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service