JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Monday, June 28, 2010

BLOGWALKING STORY

SowwYyYYyyyy sangat2...
Ada rasa rajin dalam diri nok membelogwalking
P gok bakper dok au sminggu 2 ni tenet problem
Rasa nak tohok laut ke Ber**band ni
Pagi tadi dang ah sket jogg laju2 kat blog yg mana2 dang jer
sorry sangat2 pada mana2 yg tgl jejak p i x pollo bek =)
InsyaAllah...akan pegi gak walaupun lambat2...
Jangan la ngajuk dok mari oh blog ni
huhuhuhu...walaupun dok rajin mana update
p tetap akan diupdate...
tenet slow yg menyentapkan rasa nak mengupdate
rasa nak buang jer Ber**band ni p beli masa tu mahal
nak pakai biar apuh ngan rege dia dulu
biar anggoran sapa dok leh paka gt
baru ah apuh beli...=)
*
*
*
*
pada geng2 blogger...jgn putus asa datang sini erk..
kadang tu sy pegi blog awak2 tp sempat baca2 jer
tak sempat komen...tak sempat tgl jejak
kekadang tu bkn tak sempat...
tenet slow yg tahap2 siput B**i gitu...
shout box dok kuar starang, nok tgl jejak ganer...
p i rajin2 bukak nuff...tgk dekat saper jenguk blog kiter...
hah dekat situ ler i camkan muka2 yg rajin dtg blog...
buat kunjungbalas senyap2...
bg trafic jer walaupun x tgl jejak....=)
maner aci kan? org datang kiter tak balas balik...=)
p tu laaa....tak jenguk balik bkn tak sayang
tak tgl jejak bukan tak jenguk terus...
ok...adios...=)
yg datang, boleh tgl jejak....tglkan...
yg tak boleh takpe, kiter cek kat nuff...
lambat ke cepat...here i come!!!!....=)
Dun't wurryyyy.....

1 comment:

ciK LyndaWawa igUana said...

blog walking umah saya jugak.....

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service