JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Friday, June 11, 2010

Food Court Bilion + Kain Pelikat & Bj Pagoda

Sangat susah hati hokey...=(
Hari ni baru hari pertama En Hubby pegi tanpa wife dia ni
tapi....dah smpi msg yg buat Pn Wife hampir2 terbukam
Dah paking brg dia nak pegi 10 hari tu
Dah bgtu, bj kat ner...sluar kat ner...yg kecik kat ner...
sabun, pukat, pencuci muka, berus gigi, ubat gigi
deodorant...perfume, myk rambut letak kat mana...
Kain pelikat + bj pagoda 2 pasang skali terus ngan kopiah utk semayang kat sana selama 10 hari ni ltk kat maner...
Skali hari ni Pn Wife dpt msg...
*
*
*
*
En Hubby i pi makan kat Foodcourt Bilion Bangi
Lepas smayang jumaat...terus org bawak pegi makan
Pakai??? kain pelikat + bj Pagoda!!!
Oh My God...laki aku!!!!.........grrrrr....
Pn Wife dia lupa yg dia pegi ni termasuk hari jumaat!
Kalo tidak Pn Wife sediakan Bj Melayu
Cam biasa2 duk umah nak gi smayang jumaat...
Tu laa...duk umah ni...
"Honey...kain pelikat bersih se, nak mayang..."
"Honey, pioh letak mana hah? dok jupper..."
"Honey...Bj Melayu se, nak gi mayang jumaat..."
Honey tu...honey ni...manalah Pn Wife dok susoh hati
Semua Pn Wife yg buat keputusan...
Nak pakai aper...nak makan aper...
Sgt2 susah hati hokey....huhuhuhu
Ni baru hari pertama, lg 9 hari?
Macam anak pegi camping jer...sgt susah hati...
Cukup ke brg2 dia...Jumper ke dia cari brg yg simpan...
Adeiii..anak jantan i sorang ni...
Paling risau bab makan...
Balik2 lepas 10 hari turun sampai 4,5kg naya...
Jenuh la nak gemukkan balik...hahahahah
Risau nanti nampak i jer biler berjalan tepi dia
Petua utk wanita2 yg berbadan beso...
Slalu jer dgr org kater, besonyer kak long...
Dok nampok Abg Chik kalu Abg Chik duk blkg!
Dah jenuh berusaha nak kurus tp gelap gambo
Usaha terakhir, kiter Gemukkan En Hubby!!!
hahahahahhahaha....baru la nampak sama level
kah kah kah...Tapi i suker taw En Hubby berisi...
En Hubby pun tak suker i kurus...
En Hubby kater...kalo nak hok kurus yer cari hok kurus lalu dah, dok nanti ke nak suh diet2 bagai laa...hehhehe...ayat penyedap time Pn Wife dia risau berat naik...huhuhuhuhu...
Adeiiii...risau! 9 days to go....
Chaiyok En Hubby!....chaiyok! Chaiyok!...=)

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service