JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Wednesday, June 2, 2010

GATAL!!!

Kat ner gatal???
takde kat mana2...huhuhuhu...
Gatal nak kejer smuler jer....Puasan....
Tgk kat bawah...i ler tu...hahahahhahaha
Tu masa kejer dulu...bersepah lg benornyer
P aku lembang jer kat meja sebelah kanan blkg aku
Kusi tu la yg byk berjasa pada aku
Sebab...kusi tu ada tayar...hahahaha...nak gi mana?
Ujung bilik pun kalo hari malas sedunia
aku pakai gerak ngan kusi jer...tak bgn!
Punya la malas....bukan malas benornyer...
Byk kejer giler...dok dang nak angkat punggung pun
Kadang tu orang lalu2 pun dok dang nok tegur...
But...i love my job so much!!!

Tgk dok kertas bunga2 kat cermin partition tu?
hahahahah...aku tampal sbb kedudukan aku strategik giloo
Angkat jer muka terus nampak muke bos aku
Dah ler muka pintu nyer letok aku...sakit ngoh!
Mmg yer request gitu...kan wa kan????
ahahhahaha...azwa partner aku...
Sama2 menjadik JEBAT...kah kah kah...
Kami ni, org2 kat opis cuma leh...
*
*
*
"TGK JER...SENTUH JANGAN!!!"
*
*
*
Tu ada yg jenis2 basuh berak bos berbulu ngan kami
Hahahhaha....Rindu nak kejer balik...
Masa nak beti tu bkn sbb sayang nak tgl kompeni
sayang nak tgl PC...syg nak tgl meja...syg nak tgl drawing
syg semua kecuali kompeni....huhuhuhu...
Bkn senang kan nak dapat kejer yg betul2 minat kiter...
Tu yg nok beti ke tak mboh ker...
P demi Somi terchenta itu...paksa rela jer laa
Mungkin rezeki stakat tu jer...
Ada rezeki lain kot....huhuhuhuhu





Inilah yg i major tau...
huuhuhuhuhu rindu kat pakcik AutoCadd....

Gamba ni diambil masa hari2 terakhir kat opis...
Sayang nak lepaskan meja...PC...mouse aku yg besh itu...
Korang doa2kan lah aku dpt kejer camtu lagi...
huhuhuhuhu...ada dok org nak ofer kejer ni
Paka, Dungun...kemaman only....haaahahhaha



No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service