JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Monday, June 14, 2010

Sepetang bersama Tok Bah

Mareng citer pasal pepagi ngan Nenda
Ari nih sepetang bersama Tok Bah lok....
Mareng pagi gi Klinik bawak sibongsu yg kena jintungan
Pastu ke Klinik Pergigian Air Jernih...KT...
Kasi cabut gigi sama 2-2 kakak Cik Kaka..
Rugi dok amek gambo...huhuhuhu....
Balik tu pegi makan nasik ayam kat depan SMASZA
Pastu...soping barang dapur kat Mydin Mall...
Lotih!!!.....balik tu abah dah muncung!
hahahahha...sebab tgl dia dah se...
Hari2 jalan....jalan...jalan...
Petang tu jer ada gambo sket2...jom layan...
Tok Bah yg gigih beki mesin rumput...

Hehehhe...inilah Ayahanda terchenta...
Sudah tau dimanakah i warisi wajah jelita ini?
Kah kah kah...serupa dok ngan abah???
Masa skoloh dulu, kalo nak balik kampung
Kalo duk kat PSI lama kat bdr KT tu...
Mesti kawan2 abah akan tya...mum anak sedi?
Nak balik ker? takyah susah2 cari transport nak balik
Kalo adik aku yg no2...duduk la kat situ 2,3 jam
belum tentu ada yg tya dia....hahahahhahahaha
Sama...tapi tak serupa....
Sama bapak....tapi rupa lain2...hahahaha
sian kat ko sis!...ngeh ngeh ngeh...
Takot dop tgk muka ayahanda?

Bekeng ork....hahahaahaha.....

Tgk abah duk beki mesin rumput
Nak mesin kat rumah arwah mok rasa2...
Yang lain2 tu penonton jer....=)
termasuk la i...
i dok leh beki2 ni...silap2 kalu dok jadi
ader jer tercampak sekateh sekateh...
hahahahahhahha....tidak ada kesabaran...

Ok...cukup ah sampai disini....ada sminggu agih ni
adeiiii...sgt bushan duk umah....
Kejer sampingan aku musim cuti ini...adalah :


1. makan....
2.makan lagi....
3. dan makan....

Maa dekpung, masok sedap2...huhuhuhu
Kalo En Hubby ada ni, mesti dia akan kater....

Makan sokmo....

Miss U so MUCH!!!!!....

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service