JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, June 13, 2010

Seusia @ Lebih Tua dari Aku...

Scrambler Ayahandaku...=)
Seusia ngan aku ker??? hurm....lebih tua dari aku
First Bike Ayahandaku ni...sblm kawen lg...
Slalu gak ler masa kecik2 dulu Abah bawak naik bukit Merang
Ngan Scrambler ni...
Rindukan jamang2 keakraban ngan ayahanda...
Sekarang pun masih seperti dulu
Tapi ada bezanya masa "hanya menjadi anakandanya"
Dengan perkongsian antara anak & menantu...
Tapi yg pasti...Aku yg sulong...
Aku yg paling teratas di hati ayahanda...=)
Lelaki pertama bertahta...lelaki pertama menjadi idola
Ayahanda yg terchenta...
Doaku semoga Ayahanda terchenta panjang umur & murah rezeki, dikurniakan kesihatan yg berpanjangan...dan hidup didalam kesejahteraan sehingga akhir hayat...dan Kak Long bangga jadi anak Abah...
Sayang Abah!!!!

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service