JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, July 18, 2010

Rintihan seorang FULLTIME HOUSEWIFE (poyo jer...hahahha)

Tu la diantaranya emosi aku sebagai
FULLTIME HOUSEWIFE
Hari2 takdop kurang se pung dari semua2 tu
P kiut jer ork??? hahahhahahahahaha....
P secara live nyer dok sekiut tu ah...

Sehari2 lalui mende yg sama jer
Dari celik mata pagi sampai la ke tutup mata malamnya
Kecuali hari kuar berpoya2 berjemaah sekali sekaler
Sib baek En Hubby memahami Pn Wife dia...
Kalo serabut lajok mesti dia ajak gi jalan2
Tu jer yg mampu m'hilangkan semua keserabutan
Aku lok bukan jenis wahi duk diam merap gumoh jer

P beruntungnya jadik Fulltime Housewife...
Segala-galanya depan mata...
Urusan anak2...Makan minum pakai En Hubby...
Pahala pun berganda2...
*
*
*
TAPI
*
*
*
Kadang2 tu letih sesangat...
Letih dengan karenah anak2...
Letih ngan pinggan mangkuk dalam sink x penah surut
Letih ngan baju bertimbun2...
Letih dengan bilik Putri2 yg berkubang hadya
Letih berkejor kesana kemari...
Letih tepik hari2...pitcing mmg kelaut sokmo doh...
Letih kutip menan...buku orang...
Letih melayan mulut Cik Kaka...
Letih duk dapur....
Letih itu...letih ini...sangat letih!

Sebab tu la Allah tu Maha Adil...
Pahala seorang isteri yg taat kepada suami
Berbakti pada anak2
boleh membawa ke Syurga

TAPI

Nak kutip pahala banyak2 ganernya
kalo dah merungut kat blog ni!
Dah kena potong dah tu...
Yg tukang tulis alik bahu kanan pun malas nak catat
catat2 kena roba muler...hahahhahaha

TAPI

Aku beruntung sebab adanya Mr Zuraimi sebagai suami
Walaupun dia takdenya romantik2 bagai
Walaupun dia tak mewahkan Pn Wife dgn duit jota-jota
Walaupun dia tak sarungkan Pn Wife dia gelang sekerat lgn
Walaupun dia tak...dok gaper agih hah?
Dok bersyukur sungguh ah mum ni Yatie!
Hahahhahaha...bukan...bukan...nok kabo bersyukur la ni
Beruntung sebab Mr zuraimi Baik Hati tau...(bodek)
Slalu basuh baju dan jemur baju...
Tolong tgk jer Pn wife dia marah2...(dikire ker?...he3x)
Paham jiwe Pn Wife dia...
Kalo Pn wife kater rasa nak gi mana2
Jwpn dia mesti : JOM!!
Kalau Pn Wife kater nak beli itu ini (mulut jer...belinyer x pung)
Jwpn dia mesti  : BELI AH takpun MEH KITER GI BELI
Biar pung masa tu tak dok pitis pung
En Hubby mmg eksen...sbb tu ngan rm5 pung bleh gi dating
Hahaahhahahha....Ampun.....=)
Hari2 peluk cium Pn Wife dia...
Walaupun susah hati ke haper ker, dia tetap senyum
Tak pernah naik volume...kaki tgn jauh skali...
Sekali sekaler suke merajuk....oppssss....tershashul...=)
Pepehal pung, dia la pengubat duka lara
Buah hati pengarang jantung aku
Ubat segala ubat segala penyakit jiwa....
I LOVE U SO MUCH!!!

Kesimpulan : Letih....huhuhuhuhu...

2 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

hehehe..besla dapat suami camtu..saya pun nak suami cam tu jugak.....erm....

HoNEybUneE said...

tak dok oh wawa...abis oh, hok nih limited edition nih...kah kah kah...tak dok oh pengeluaran semula akan datang...hahahahah

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service