JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, August 24, 2010

Tarraaaa!!!!!!!! My Lovely SONY DSC TX-5


Citer....mareng ms alah gi ke Mesra Mall
Sj2 kater kat Hencik Zuraimi

" Syg, kalo nok beli kamera...kena servey betul2 ah ork...
macam sida ari tu siap ngan tripod...ada hadiah sony MP3 lg...
kena servey byk kedai gok ah ork?"

Hencik Hubby berpaling n buat2 gatal molop

" Ker nok gi malam ni? "

Aku????? muahahahhaha...pucuk dicita ulam mendatang ler

" Jom! hehehhehe"

Hencik Hubby skali agih berpaling mencari kepastian

"Sungguh? doh kiter g ah karang, pah anak balik skoloh...
kiter buka tengah jalan kang..."

Adeiiii...sesungguhnyer aku telah jatuh chenta skali lg
Pada? pada Hencik Zuraimi laaa weiiii
Kalo dok jatuh chenta ke dia hagak2 bleh ke sambo kamera tuh?
Butang bijik mato la menjait 3,4 bulan baru leh beli...waaa
Hencik Hubby mmg payah nak menghampakan

Hencik Hubby dengan baik ati tlh membiaya penuh
Sebab??? hehheheheh...sebagai tanda TERIMA KASIH
sebab??? InsyaAllah taun depan Hencik Hubby akan jadik
ayah utk kali ke-4...sesuatu yg sgt2 Hencik Hubby harapkn
Kalo ikutkan dia, anak dia leni SE BAS MINI wei...
Doakan semuanyer selamat hokey...
dok sanggup nak tgk muka keciwa Hencik Hubby skali lg
Dulu dah skali sblm pada Cik Kaka...
Punya la dia eksited, habis org doh yer kb
Tup2...tak dok rejeki...mmg dia frust sgt
sedey sgt tgk dia...sbb tu la aku merelakan Cik Kaka tu
Hahahhah...merelakan tu...dok tahan...hahahaha
Sbb...kalo aku...tak mboh ramai2 pung...
Aku fening ngan budak2 ni...
Nih pung kes terpencil sbb Hencik Hubby yg uruskan
Dari hari mula2 jenguk dunia...smpi anak2 dia pdi basuh berak sdiri
Mmg dia yg uruskan...Opppssss....lari topik la =)

Berbalik pada SONY DSC TX-5 yer...ngeh ngeh ngeh
Petang mareng kami berbuka dekat LAGEND's
hahahaah...sebelah legends da...
Stesen Petronas kat tepi tu....muahahahaha
Makan mee Goreng + Kepok keping...Air Botol
Kenyang gak...dalam keter pung jadi...=)

Sampai Kuantan Parade Kul 8.45 malam kot...
Masuk kedai yg kami tgk ari tuh...
Hajat2 nak servey jer dulu...skali hah engko!
Hencik Hubby tya ada dok kaler Pink Air Bandung
Tokey tu kb stok kat kedai tu tak dok
Nanti nak tya kedai dia yg se agih...
Skali ada! jam2 tu gak Hencik Hubby kompem beli!
Terkujat den...buat2 terkujattt....hahahhahaha
Macam Mimpi jer...dah jadik hak milik mutlak dah
Dah tak yah juling2 mata jait manik...
hahahah...kastemer, jgn bimbang....abaikan statement itew
hahahahahahah....walaupun malas i akan gagahkan jugak!

Lepas beli tu masuk The Store jap
Menyambar 3,4 lai sluor bj utk putri2
p dok leh lama sbb lewat doh siap yer tutup2 tu aku duk dlm agih!
muakakakak...Cik Kaka lok bleh nak Berak!!!
Sib baik Hencik Hubby bawak...aku Q nak membayar
Pastu siap2 bayar aku panik tgk pintu semua kunci
Sib baik Penyelamat aku datang...ultromen cosmo i ler...=)
Kuar ikut pintu bawah skali...
Soping itew akan di kontiniu ari jumaat ni...InsyaAllah!
Untuk putri bertiga jer...mama papa? pakai jer yg mana ada...
hhehehehhe....


Last not least....I Lap U Hencik Zuraimi....
Lap u so mah!!! muah2...=))
Taun depan i beranak lg yer...
u simpan untuk LCD Plasma 42" lak...hahahahahaha
Abaikan! gurauan semata2...hehehehe
TQ sbb penuhi wish Pn Wife...
Tak beli kamera pun mmg i dah sayang u
U beli lagi2 laa i sayang...muahahahahah....peace!!!

5 comments:

Hazwan said...

nak kena beli gak nih... nak beli kaler warna-warni

saggieda said...

Baik nyer ultraman coamos dia...hehehe...leh bergambo sakan la raya nanti ehhhh...:)

HoNEybUneE said...

wan : kaler warna warni kena gi kilang yer ah...hahahahah

ida : utromen kosmo mmg baik, nak2 kalu ada org dlm ni...lg la dia wak baik...hahahhahaha...masa ni la nak gaper2 buleh laker....kah kah kah...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

hohoho, dapat adioh koho syg lah ke cik abg die. cik abg gop sebek, kat² raye ni plok.. holah, gambo sakan lah raye kekgi.. :P

HoNEybUneE said...

leily : hahahahah...kang dia gop hok nok masuk gambo....keh keh keh

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service