JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Thursday, October 28, 2010

hilang sabar

kadang2 dlm hidup ni dlm kiter duk beringat2 tu...
ada jgk tetime kiter HILANG SABAR
Biler dah di level tu....mintak maap la yer...
sayer bkn adik beradik malaikat...
sayer sepupu sepapat gak ngan syetan...
geram...sakit hati...ada blaker ah
kiter senyap bkn maknanyer kiter stuju laker
kdg2 ada mende yg dok terluah dimulut
kiter jer yg nak jaga hati orang...
org sesedap rasa jer wak gaper2 ke kiter
tapi insyaAllah...selagi belum hilang rasa hormat
selagi adanya kewarasan...
selagi belum ada benci...
Diri ini masih mampu bertahan...

tapi...kalo hilang semua tu...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

mintak maap banyak2 yer...
saya bkn pendendam...
tapi saya INGAT SAMPAI MATI!!!!
saya buat apa2 slama ni dgn rasa ikhlas...InsyaAllah...

u & i : mintak maap kalo ada kata2 yg terkesan dihati...kdg2 mulut lebih cepat dari akal biler kiter hilang sabar. Hencik Somi takde kena mengena dlm hal ni yer...hehehehhehe...Hencik Somi adalah sebaik2 manusia...=) i lap u...

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service