JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, October 17, 2010

Melalut tah haper2 ~ kalo boring...sila muntah laju2

Semenjak 2 menjak ni byk yg bersarang slm paler nih...
salah satu faktor kenapa blog ni dibiarkan bersarang (alasan...kukuh!)
hehehehe...alasan...baekkkk punya!
p gt ah, dang byk2 mari pah se-se...
senok otak mikir...adeiiiii....
p sib baik adanya hencik somi yg memahami...
angin lintang yg kdg dtg tak bg siren gaper2...
Dia tetap jadik pendengar yg setia
Putri3 yg kadang2 jadik mangsa...kesian...=(

Hanya mereka2 jer yg cukup memahami aku
Hencik Somi...Maa..Abah & Adik2...
Putri3 masih terlalu kecik utk memahami mamanyer...
Buruk baik, cacat cela aku seme diorang terima seadanya
Disebabkan aku yg sulong...
Aku tetap betul walau kdg2 aku salah =)
Kakak tetap kakak...adik tetap adik...
Hormat tetap kena hormat
Adik2...sila jgn derhaka hokey! hahahahha

29 tahun oh hidup p rasa mcm br mareng jer abis sek ren
Org kater kena terus pandang ke depan
P aku suker sekali sekaler pandang ke blkg
Sebab tu kot aku tak berapa pantas maju kedepan?
Hurm...mengarut, melalut tah haper2...
dah2!!! jgn bacer lagi...=)

Korang ni...aku kater jgn bacer...korang degil
aku kena smbg lg la nampaknyer...hehehehhe
Ada ke org bacer nih????
suka2 hati aku ah...blog aku...=)

Rindu ke Bonda ngan Ayahanda....
Rasa cam lama dah tak balik kg
Mgu ni mungkin balik....
nak pandang muker diorang puas2
Dulu sblm adanya hencik somi dlm hidup ni
Bonda & Ayahanda la segala2nya
Leni pung tetap gt gok...
Ada gaper2 mesti nak citer ke bonda...nak citer ke ayahanda
p yg tau dulu mesti la hencik somi...=)
P lepas citer kat hencik somi tetap nk cari bonda
Suker tgk bonda mengomel itu ini
Biler mulut ini kuarkan mende2 yg tak sepatutnyer kater
kdg2 dok sama pung kat mulut ngan hati
tapi suker2 hati sesedap rasa jer kata
Yg kdg2 tu lari dari topik....hahahahahaha
p last2 mesti bonda akan kater...
"dahyoh cakap byk ah...kalu dang anak minoh tu gok..."
hahahahahaha...betul3!
Kat blkg jer mulut berapi2...marah menyala2
Kena maroh bkn saloh kiter pung senyap jer
Ikut sedap org nak kater nak buat
tetap boleh jer sengeh2....hahahhahahahaha
Tapi i ada sifat ayahanda tauw...
kdg2 i menjawab...tp dlm tone suker2 jer
Mana la org tahan nk marah lama2 kat i ni...=)
& i x simpan dendam...tp i simpan smpi mati...

Kecik dulu...kalo time bonda marah...
bonda mmg surender ngan hanak sulom yer ni
tgh2 maroh berapi kat adik2 tu boleh sengeh kalo hanak sulom ada
melainkan yg kena tu adalah hanak sulomnyer...=)
Hanak sulom slalu buat muker blur...
Leni pung ada agih perangai tu walau dah beranak 3
ops....3 1/2...luper yg kt dlm peyot ni...=)
Adik2...sila muntah bacer kat bawah yer...

"walau 1000 taun lg pun i tetap hanak sulom yg paling disayangi Ayahanda & Bonda hokey....tak yah berangan nak amek tahta i...hahahhahahaha"

Nih dah patut wak tajuk entry lain ni...
stop ah melalut...S.T.O.P!

p/s : nk bgtu...rindu Bonda & Ayahanda so much! =))...hencik somi, sila jgn jeles...awak sy rindu setiap masa hokey...=) lap u oll


1 comment:

LifER said...

anak baik...tetap aku selamanya.hahahha

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service