JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Thursday, October 7, 2010

S.E.L.I.P.A.R

Nok citer pasal SELIPAR...=)
Dari haku kecik sampai ke beso sampai la leni
Aku paling pentingkan kat kaki
Sebab? bayangkan kelebihan kaki yer...

Kerana kaki la yg bawak kiter ke mana2
Kaki la yg bawak badan, tgn, kepala...seme2...
Kaki la yg paling berjasa...
Kaki lah yg pikul berat kiter...
Masa kiter kurus...sampai la gemuk...
Bayangkan, betapa beratnyer tugas kaki kan?
So...hargai la kaki kiter...=))
Iklan kaki la pulak...wakakakakkak

Tapi tu laa...kalo bahagian lain aku tak berkire
tak ribu riban ratus2 tak pe...
tudung yg rege 3 lai rm10 pung aku rembat
baju rm5 kat bunddle pung jadi...
Sluar buy 1 free 1 pun oke jer...=)
Tapi....SELIPAR...
aku tak kire mahal ke murah ker...
kalo aku berkenan ngan aku rasa selesa
Aku tetap beli hokey...
Janji boleh bawak ke jamban...ke majlis...
kemana2 sajer...hahahahhaha...
dan aku tak byk selipar...
aku pakai slagi boleh pakai sehingga dah tak boleh pakai
Sehingga hencik somi berkali2 berbulu mata

"Bakpe dok pakai slipar yg papa beli ari tuh?"
"Bakpe sauk agih slipar buruk ni...?"
"Gi la cari se slipar baru mama...buruk sgt oh ni...."

Dan byk lagi laaa.....muahahahahhahah
ada aku kesah?
Janji kaki aku tak sakit2 walaupun tawaf 5,16 kali
Janji balik berjalan tu kaki aku tak lenguh2...

Sebab tu aku sangat pentingkan SELIPAR...
Rege tak penting, janji kaki aku yg byk berjasa ni
SELESA....
Sebagai hadiah utk kaki aku yg byk berjasa kali ni
Setelah SELIPAR aku dah ternganga macam mulut boya
Dah putus satu dari talinya...berbulu2 gitu
Dah tak flat dah...melengkung2
Hencik Hubby pun dah bagi ongkosnyer...
Tarraaaaaa.............
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ADIDAS hokey....bukan adedas...adibah...hahahahhaha
Mesti korang heran mende punya taste la aku ni
p aku memang dok wahi yg feminin2 ni
Ada...berpasang2...p boleh kire ngan jari la brape kali pakai
Semua cantik2...masih baru2...seme pilihan hencik hubby...
Tapi pakai kejap2 jer...utk majlis2...utk interview...
Pakai 2,3 minit pung dah kekoh kaki
Pakai 2,3 minit pung balik jer mesti nak kena urut kaki
High Heel???? ada.....hahahahhahha...dlm lemari!
Aku lebih sukakan yg cam gini jer...

Rege???tak yah tya laa....hehehehehhe
Asalkan kakiku puas hati....


p/s : tengkiu hencik somi kerana memahami taste Pn Wife...lap u!

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service