JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, November 2, 2010

sakit hati dgn manusia PERASAN BAGUS!!!

Budus jer kan manusia cam gini...
PERASAN BAGUS!
Kalo nk buat teguran membina skali pun
Susun la ayat tu betul2
Jgn bagi org terasa, terkecik hati...marah bagai
Ari tuh aku dah kena dah skali
Padahal ayat yg aku buat tu nada bergurau jer
dok menyentuh sensitiviti mana2 pihak pung
Kalau budak kecik 3 taun pun tau kiter bergurau
ni plak manusia yg berumur 30++

Cth ayat :
Oooo makan tak ajak kiter...kedekut ar tu...=)

Macam tu pun nk terasa????
siap wak ayat yg menyakitkan hati lagi
Adeiiii....sungguh aku tak paham manusia cam gn
Tapi turn dia???????
Semua makhluk atas bumi nih pun tau
Komen dia tuh mmg menyakitkan hati semua orang
menyentuh sensitiviti orang lain...
Dah rasa bagus sangat ker???
Ko tak tau ker yg buat org sakit hati tu
Ko dah dapat free2 dosa kering???
Masalahnyer dok sangkut paut pung ngan dia
Tup2 kuarkan komen BUDUS cam gt
Nak kena masuk skolah tadika balik gamaknyer
Blaja wak susunan ayat yg betul
Blaja berkomunikasi ngan betul
Bknnyer blaja jadik komunis!!!
Aku jadik sakit hati sebab dah melibatkan org lain
Tak pasal2 org terasa...
Jgn la PERASAN BAGUS sangat...
Kiter ni mati asing2...kubur lain2...
Kalau nak berdakwah skali pun
Blaja sampai habis dulu cara2nyer
Tak guna gak kalo setiap patah yg kuar dari mulut kiter tu
ala2 menghina org lain...
Seingat aku cikgu2 kiter dulu takde ajar kan?
Apa yg cikgu ajar kat ko dulu
cikgu yg sama gak mengajar aku
Ko luper ke yg kiter pernah satu skolah????
Ko jgk kater kan ari tu

~ jgn menilai seseorang tu kalo kiter tak kenal dia ~!!!!

Masa ko kater kat aku dulu aku boleh terima la
Sebab aku bkn kenal sgt pun ko tu
Tp pernah kenal  jugak la kan???
Tapi dlm kes aku ni, ko kenal ker kawan2 aku tu???
Pandai cakap jer....tapi tak serupa bikin
tu la yg diakatakan ko ni
PERASAN BAGUS!

Nota kaki : Aku bengang ngan manusia ni!

1 comment:

ciK LyndaWawa igUana said...

sabo kak...time preggy tak baik marah2...

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service