JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Thursday, November 4, 2010

Tengkiu Untie Ieda....=)

Cekelat2 ini adalah pemberian dari seorang kawan...=)
Tengkiu...Sengeh manjang la wei budok kecik tu
Buleh2 jer tu tya lalu mama
" Wow! byknyer cekelet....pok cik beli ke pok cik wak mama?"
hahahahahhaha....byk la pok cik azwie wak...
wak kat kedai...=)
Tengkiu Untie....

Sebetulnyer gurau2 jer ni...
Untie wak entry pasal cekelat...
Mama menyampuk...hahahhahahahaha
Langsung untie beli sungguh!...adeiiiii
n biler mama tya brapa hinggit?

ni jawapan dari untie :

" Hoho.x yoh nok ngada2 inggit2 la.mahal lagi erti persahabatan.chewah! hahahahaha.free not charge. ;) "

Tengkiu my preng...u like me, me like u too...
hehehhehehe...ni la kebaikkan adanya yg bernama
SAHABAT hokey!
pada yg takde kawan, sila cari kawan macam kami2
cari yg macam untie ieda...
cari yg macam untie yana...
cari yg macam kawan2 mama....hokey?
hahahahahhahaha

teringat sesuatu masa jamang skoloh dulu
ada sorang senior tu...aku slalu tgk dia menyepit kat pintu loker
heran la gak kan....
dulu masa duk hostel, abah ngan maa slalu bawak makanan
aku mmg suker bagi2 kat geng2 ngan budak2 bilik
slalu yg maa abah wak mari tu
aku letak kat tgh2 bilik
hadap ramai2! heaven!
aku suker cam gitu...biar abis on the spot pun
dan org yg paling awal & paling byk makan adalah
akak senior yg slalu menyepit kat loker!
aku tak kesah la muler2 tu kan
tp...ada satu hari tu aku terbawa2 ngan rasa nak tau kan
aku nusuk2 la tgk gaper akak tu buat...
Ya Allah...dia makan! sembunyi2!...
sengal tu la ngan makhluk cam gitu
terus pas pd tu kalo maa abah wak mari makanan
aku tgu dia kuar bilik dulu
dia kuar jer aku terus hidang makanan yg maa abah bawak!
suh org bilik tu makan cepat2
kalo akak senior tu tya :
"maa abah mari ke takdi? bawak gaper?"
aku bagitau...tapi aku jawab dah abis doh...lambat ngat dekpung!
satu sifat buruk aku...aku akan jadik sesangat kedekut
dengan orang yg kedekut!
aku bkn kedekut....
kalau yg kat mulut pun kalo org mintak aku bagi
tp aku akan jadik kedekut
biler jumper ngan org cam gitu...huhuhhu

nota kaki :tengkiu untie...nanti mama buat kueh mama antoe kat untie yer...hehehhehe

1 comment:

saggieda said...

welcome friend.....x dok gaper ah tie...memula tu mila yg request cekelat,pastu belikan la utk kamo n yana skali....ke lieya saya x ingat la...len kali ah pulok utk lieya...papepon saya jg rasa b'tuah adanya shbt2 seperti kamo,kamo dan kamo di dunia ini...semoga ukhwah pershbtn kita kekal b'panjangan...Amin!!!!!!!!

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service