JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Friday, January 28, 2011

shejuk hati...

tetiapkali mama masuk jer dapur...
pegang jer pukat nk basuh pinggan ker...
amek pisau nak siang gaper-gaper ker...
ketung ketang bersilat ngan puyok belanga ker
mesti...mesti...mesti...
budak kecik umah nih mai tanya macam-macam
tutup bukak tutup bukak peti sejuk beku....
nak kuarkan segala haper yg beku kat dlm tu


"mama wak aper???"
"mama mashak aper???"
"shedaknyer bau mama mashak..." (ayat bodek paling femes, sbb kalo time tu mama tgh jerang air, mana ada bau dik...blajo lg bakat terpendam papa awok tuh! grrr)
"mama...boleh adik tolong???"
"kalau adik besho doh...adik boleh tolong mama ork?"
"adik boleh tolong mama basuh pinggan...basuh sudu..."
"kalo adik besho doh, adik boleh tolong mama mashak"
"Kalo adik besho doh...boleh tolong mama wak kuih..."

tetime mama ni mood molek...molek jer mama layan
kalo time mama tgh tensen ngan pinggan mangkuk sudu garfu gelas puyok belanga yg bertambun-tambun dlm sink, tepi sink...jgn harap!
time tu jugak ler...

"papa!!!!!!!!!! pgl anak awak ni!!!!!"

Dik...kalolah kakak ko yg besho tu yg dtg tya...
Shejuk hati mama...
sebab mama tau mmg dia boleh buat seme-seme yg ko tya
kalo kakak-kakak ko tu dgr kata mama
lepas makan minum basuh lallu!
takdenyer mama berperang kat sink tu lama-lama hokey!
ni slagi dok abis gelas pinggan kat rak...
slagi tu hangkut!
awak jer yg dengo kater mama...
lepas makan minum letak dlm sink...huuhuhuhu
tapi...awak KECIK lagi wei...
mama takut dah besho macam kakak-kakak
awak pung bertukarrrr... jadi cam kakak-kakak...
adeiiii....
kalo pah ke besho cam hari ni...

memang mama SHEJUK HATI hokey...=)


dilema...tajuk dok leh blah...hehhehhe

Oleh kerana taun ni masuk taun ke-3 dah pgg title...
HOME MANAGER
Zuraimi Holding Sdn Bhd...hehehhe
dan bakal menerima ahli baru...
dok lama doh...adeiiii...seram! =P
tak dok wak gaper-gaper...tak dok alasan oh
berazam nak fully breastfeeding???
hah???? hahahahhaha boleh ker???
Adeiii...doh la mama ni jenis cepat hangin
cepat give up...seme cepat! grrrr
keciwa dgn diri sendiri...huhhuhuhhuhu

Masa Kakak Ain :
Masa tu muda jetik agih...tak dok pendedahan
jahil giler-giler pasal ni...
dang menyusu dalam 5 bulan jer...
campor-campor lok ngan SF...
pas 5 bln terus ngan susu lembu ajer...=(

Masa Aby :
Sedang molek beranak ke Aby mama further study...
dang 6 bln jer kot...
tu pun sama jer...campor-campor
Alasan kukuh! huhhuhuhuu

Masa Ika :
Mama kejer...mmg mama ni bkn jenis penyabar
so...campor-campor...last-last fully SF
dang gok rasa 7 bln gitu...
jeless gak ngan ada sorang dua mommy kat tempat kejer
yg gigih mengepam bagai
tapi...jeles tgl jeles jer...huhuhuuhhu


Sbetulnyer tak dok keyakinan...
tambah-tambah biler tgk bb melalak...
adeiiii...terus bg SF sbotol...senyap!
susu dada lok rasa macam dok banyak jer
baby macam dok kenyang...
dalam kepala asek kater....
dok cukup ker??? dok cukup ker???
cappur ngan mama yg dok penyabor...
dan ada sket malas...grrr...
Biler dah search byk-byk
baru mama tau sket sebanyak...
bknnyer susu kuar mencurah-curah terus pun...
kuar jer bb, susu kuar mencurah-curah
oh...jahilnyer mama walau dah nak masuk pat anak...waaa


Tapi yg coming soon ni mama tekad laa...
tekad??? hahahahaha boleh cayer ke mama ni
ni kalo papa bacer ader jer papa gelak guling-guling ni
"papa! sila percaya yer..." hehehehhe
InsyaAllah...mama nak kuatkan semangat!
Wait n See hokey!!!

notakakikiri : kawan-kawan! sila support mama! huuhuhuhu....mama takut baby melalak dengan mama-mama skali melalak kesian kat bb...waaa...Chaiyok!!!

Sunday, January 16, 2011

keranamu buah kuceng...mama tersingkir! hhuhuhuhhu

Hanya kerana buah kuceng, mama leh tersingkir!
saper singkirkan mama?????
budak tecik ini...
yg mmg cukup cintakan buah
segala jenis buah...

Dialog pagi :
Cik Kaka : mama...marilah amek adik! adik nk balik umah papa...shemalam adik nangis nk tido ngan papa...

Dialog petang hari :
Cik Kaka : Adik ada pasar malam ni...ramai shangat owg! adik beli jagung ngan cekelat lembu (* cekelat susu kecik-kecik bentuk love yg paket dia ada gambo lembu-feberet budak tecik ini)

Dialog malam :
Cik Kaka : Ada aper mama tepon adik? Adik nk makan buah kuceng ni...tgn adik leleh...(air buah meleleh kat tgn) kekgi adik tepon mama shemuler neh?

Kureng asem punya budak tecik! awak tukar mama awak dengan buah kuceng! grrr...hahhahaha...sudah rindu banyak sama ini budak yg tak reti diam...huhuhuhuhuhu...hope malam ni awak dok nangis lagi nak tido ngan papa hokey...esok baru isnin...lagi empat hari!!! sigh!

Saturday, January 15, 2011

something & somewhere...

Baru jer bape minit budak ini tglkan mama...
Dah mula rasa...rasa...rasa...
RINDU!!!!sama budak tecik ini...
budak tecik ini hikot Nek ngan Tok Bah dia blk kg...
Ari Kamis ni baru mama balik kg...adeiii...
dapatkah mama melalui...
AHAD
ISNIN
SELASA
RABU
KAMIS
tanpa suara-suara budak tecik ini
Walaupung mama slalu jer tensen sama ini budak
sebab slalu jer tanya macam-macam...
slalu panggil mama walaupung tak dok gape-gape
slalu mengekor mama ke sana ke mari
slalu jer sekaki ngan mama kat dapur
slalu jer suh mama buat kuih
Slalu jer datang ngadu ke mama pat kali smeto...
Slalu kejutkan mama tgh-tgh malam
slalu jer gerok mama kalu mama tido skejap
slalu teman mama tgk tv...
slalu gaduh ngan mama...
adeiiiii!!!!!!!!!!!! sakitnyer....

mama slalu jer ngadu kat papa tensen ika cakap dok henti-henti
slalu tanya mama sampai mama dok terjawab...huhuhuh
tapi baru jer bape minit awak pegi
saya sudah rasa macam ada sumting sumwer gitu
rasa macam ada mende dok cukup
rasa tercari-cari sore awak pgl saya....
rasa macam pelik jer awak dok dtg kat saya pat kali smeto
dah takde awak yg slalu jer cium saya tetiba
yg slalu jer bodek saya ngan kata-kata manis awak...
awak...saya rindu awak....
huhhuhhuhuhuuhuhuhu.....
lambat eh ari kamis...
rasa cam ala-ala nyesal jer bagi awak pegi
kalo lah saya tau cam gini rasanya
saya rela awak melalak sekejap tadi...
ni saya lak yg rasa nk melalak....adeiiiiiii
sudah! stop!...saya mau tido cepat-cepat...
supaya hari berlalu ngan cepatnyer...
supaya saya cepat-cepat dapat jumpa awak...='(




Thursday, January 13, 2011

Panasonic - ideas for life


Tajuk yg dok leh blah....hahahhahaha
Nok nyoho beli starika baru benornyer...=P
selepas bertaun duk guna iron hadiah petronas
yg terpaksa kukikiskikis tapaknyer...
sebab byk sgt melekat-lekatnyer...adeiiii
skali awal taun "11" ni telah memamoh bj skoloh br
hanak hencik zuraimi...hehehheheh
belam-belam beringat...belam-belam berhati-hati doh
p berbekas gok ah sket...
lalu...dengan pantasnyer
Hencik Zuraimi bawak pegi beli yg baru!
muahahahhaha...sblm bj dia lok jd mangsa...
tapi...tapi...tapi...
Pn wife dia ni bkn nk yg mahal-mahal
yg ringan-ringan
yg cantek-cantek....
kalo dah jatuh chenta ngan sesuatu benda tu
biar la dah lapuk ditelan zaman
yg skrg ni boleh bilang ngan jari jer org pakai
tapi...Pn Wife mmg tetap pendirian...hehehhehe
nah ko! yg beso gedabak lagi berat...
v
v
v
v
v
v
v
v



yg model ni jer....hehehehehehehe
tapi smooth jer...takdok doh lekat-lekat...
siyes! aku mmg suke yg yg ni
kalo gosok tu cepat jer lentik...
biar la berat pung...tp puas hati...
kalo yg ringan...puah tenyeh! grrr
tapi yg kat atas tu kaler biru...
yg aku beli ari tuh kaler PINK!
hehehehe...bkn peminat pink pung...
sajer gatal sbb lawo jer...
baru ah smangat jer nk gosok...(alasan) =))
kat umah ni seme barang letrik adalah jenama ni
Panasonic -ideas for life
puyok letrik...peti sejuk...tv...mesin basuh...kipas...
bkn gape...slama pakai payah nk punoh...
kalu punoh pung spare part pung mudoh...
rege??? boleh la tahan mahal tapi puah ati la
lagi pun...itukan jenama nasional...muakakakakak
ni dlm berkira-kire kalo ada pitis lebih
yg dok abisan...nk sambo LCD plasma Panasonic ke sutir...=)
Air Cond yg ngasriah ngasri tu jadik model...
Inverter punya! muahahahhaha...berangan....
p insyaAllah...kot-kot ada rezeki terpijak...
lepas-lepas tolak utang...hehehhehehe

korang gn jenama aper????


Sunday, January 9, 2011

kupon PARKSON RM500 yg dimanfaatkan utk???

Apa yg diborong dgn kupon PARKSON RM500???
jeng...jeng...jeng...hehehehe
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaa!!!!!! baju-baju ngan barang baby jer...hehehhe
Seme org kater membazir jer beli baru
yg kakak-kakak takder?
Hurm...bagi aku la kan...orang baru...
kiter sambut dengan semua yg baru...
Hencik somi pung camtu gak...dia yg lebey-lebey benornyer
hehehehhehe...lg pun ni soping ngan kupon
kalu pakai duit rasanya dua tiga pasang jer kot...=p
Nak cukupkan kupon berege RM500 tu
ni je yg tersambar dek tangan kami suami isteri..=)














Ada gak antara bj ni yg sama jer ngan kakak dia
tapi sbb dah berkenan kan....hehehehhe
mesti ramai yg kater...bb boy ker???
hahahhahaa....takde maknanyer...
baju ni dibeli secara pilihan utk universal
mmg tak kompom lg puang ke laki ker...
tu yg ada macam-macam kaler tu
tapi tangan ni laju jer nak menyambar yg gigirl
hahahahah...lawo wei...rompol-rompol gitu!
p kiter tgu jer la orgnyer kuor dulu
kiter soheh dulu pastu br gi soping muler
kater hencik hubby....hahahahahha
dah ada bajunya...tuannyer lmbt lg nk jenguk dunia
mama & papa dok sabo oh...huhuhuhuhu
pegi soping awal-awal bukannyer haper...
kekgi dang org start skoloh laker...
papa pung sebok manjang...
mmg takde masa dah rasanyer nk menyoping dgn aman damai
start mgu depan seme dah sebok
jadi mgu ni kiter jalan-jalan utk yg terakhir
soping-soping dengan kupon! (*penting!)
hahahahahha...kalo takde kupon ehsan petronas
alamatnyer baby recycle bj kakak-kakak jer la erk...
p yg leni pun gigih dah membasuh bj kakak-kakak
yg baru ni pakai masa mula-mula kuar jer...
pastu macam biasa laa...recycle mana yg ada..=)


Nampok dok beg baby comel lakang tuh?
hehehehe...sbetulnyer dr bb first lg nak beli
tapi dok terbeli...jd kali ni pejam mata jer amek
slalu hangkut jer dalam bakul...=)
dok napok ork? hencik somi tegur dah
"bakpe amek gambo gitu...dok napok ah beg comel..."
hahahahhaha...dok leh...kekgi ada org kenan! =P
yg mandian bb tu mmg dr kakak first lg mmg percayakan johson's...
botol susu tu standby jer...
hajat-hajat nk fully breastfeeding
alang-alang dok kijer...hehehehhehe
tapi takut macam dulu-dulu...susu dok byk...
cappur mama kijer...malas lok! adeiiii....
p insyaAllah! akan diusahakan
harap-harap mama dok sekerat jalan laa...hehehehhe
mama ni cepat putus asa...huhhuhuuh
ok lah...doa-doakanlah semuanya selamat awal bln pat ni k...
kepada kengkawan mana-mana yg dah menyambut kelahiran...
TAHNIAH...hehehhehe...tgu giliran ai lok erk...=)
p dalam suka ada takotnyer...
takutnyer biler pikirkan sakit beranak tu...adeiiiii
hope yg ni pun dipermudahkan
macam kakak-kakaknyer...Amin...Ya Rabbal Alamin...

p/s hencik somi terchenta : yg bb dah hampir beres...yg mama??? mama nk Nona Roguy...huhhuhuhuhu...ada dok budget utk mama ni? waaa...

Saturday, January 8, 2011

dok sabo...hehehehe

Kupon Pakson yg bernilai RM500 dah lebur...
buat beli baju-baju ngan brg baby tadi
adeiiii....dok sabo oh waser...=)
biler tgk brg ni seme lg la koho dok sabo
p biler pikir tang sakit...errrrr....
takpe laa...tgu jer la bln pat kang...
hahahahahahha....
nanti esok-esok kiter upload erk
mende gaper kiter beli ngan kupon tu...
yg pasti...sangat puas hati...hehehehhe
cau cincau...hehehehe =))

Wednesday, January 5, 2011

aper-aper jer laa...janji hupdate! heheheheh

Sigh! membuak jer rasa nk berblog tapiii
ada jer halangan yg dibuat-buat...hehehhehe
baru jer Sign in konon-konon nk menaip
tetiba jer blur...hahahahahaha...sigh! (mengeluh lagi..)
Tutup laptop...ngadap tv...
kesudahannyer blog bersawang-sawang!
tu ker blogger tegar??? kuang...kuang...sediri jawab laa..=)

Life??? still cam dulu gak...cuma ber+ bz sket...
kembali ke trek asal dimana sorang skoloh pagi
sorang lagi skoloh petang...
lega sebab dah dok celik jer mata dgr baloh wo wa wo wa
tapi...jadual mama? lg padat dari taun lepas ler
tambah lok ngan kelas kafa & kelas ngaji
sejak-sejak pregy mama mmg malas nk ngajo ngaji
sebab??? temperature yg dok menentu...hehehhehe
dang-dang jer naik mencanak! grrr...
kalo boleh mama nk kontrol sket temperature pregy kali ni
takut kuar Cik Kaka junior...
Masa pregy ke Cik Kaka, temperature mama high sokmo!
kuar-kuar jer Cik Kaka..hah! amek ko!!!
Muka masam purik! umor staun tu baru pandai senyum!
bercakap pung ms umor staun br kuar dr mulut dia...
mmg payah gilo nk tgk...nk buat dia senyum...
tapi...dah buleh mulut ni mmg dok terlayan...huhuhuhuu
InsyaAllah yg bakal kuar ni tak jadik macam Cik Kaka
Rindu sangat dah nk cium bau baby...
dok sabo sangat doh rasa...p biler pikir mula...
adeiii...takoootttnyer nk melalui rasa sakit bersalin tu skali lg...
dah terbayang rasa sakitnyer cam ganer...huhuhu
p mintak-mintak kali ni pun dipermudahkan
macam kakak-kakaknyer yg dulu...InsyaAllah! Amin...
Korang doa-doakanlah yer...=)

Cuti skolah sbln lepas, hanak-hanak dieksport awal ke kg
mama & Cik Kaka??? eskot papa jer...hehehehhehe
Dok sapa ati nk tgl yer sorang kat paka mcm dulu
tapi sminggu sblm buka skolah papa amek cuti sminggu!
lepak kat kg...jalan-jalan perabis pitis
cari barang skolah kakak-kakak...adeiiii...sengkek!
pegi sana pegi sini...makan itu makan ini
PUAS HATI hokey! hehehehhehe

Lagi 3 bulan baby akan jenguk dunia...InsyaAllah
p brg-brg baby satu haper pung tak siap lagi
bln ni or bln depan kot nk p soping!
TQ to petronas sbb bagi baucer parkson rm500
lepas la barang baby...org lain jgn harap ok!
just baby jer kali ni...hehehhehehe
dok sabo nk gi beli baju kecik-kecik...
taun ni Tok Bah & Nek Maa bakal menyambut  org cucu skaligus!
Adik yg nurse kat bentong tu pregy jugak
selang sminggu jer DUE nyer...hehehehhe
mungkin dia yg awal atau aku yg awal...
p dari sejarah lepas-lepas...aku over DUE sokmo
hurm...dok sabo nk dapat baby...
dok sabo nk tgk anak buah pertama!
Yg anak buah dah kompem baby girl...=)
Yg dalam perut ni mama dia buat-buat dok kompem!
kah kah kah...dok tau agih...ruhsia!
korang nantikan sms dari kami-kami erk
abis lama pun stengah jam jer...hehehhehe
kalo abis awal pung sejurus kuar labour room! =))
maka bertambahlah ahli kuarga kami...
bertambahlah cucu-cucu Pok Die ngan Mok Ngoh Mie...

dua tiga bln menyepi ni byk citer sbetulnyer...
paling ketara adalah...hahahahaha
pasni korang nk sport cek umah aku pagi-pagi buta pun takpe!
dibenarkan...ngeh ngeh ngeh...
pasai aper? dah tak yah dah menepek atas lantai dah
hehehehe....umah ai dah ada sofa tau...hahahhahahaha
tapi takde la yg duduk sampai tengelam pun...
golongan marhaem macam ai ni mana la mampu
cukuplah yg duduk dok runtuh jer...muahahahah
hasil ehsan hencik somi yg kesiankan Pn Wife dia
makin bonyot perut ni makin la payah nak duduk bgn...
jadi ada rejeki tersepak tu hencik somi pun cepat-cepat
bagi kat tokey perabut kuala dungun tu...huhuhuhuhu
cukup-cukup sofa marhaem ngan set bilik tido budget...=)
tengkiu hencik somi...walaupun ai tak pernah merungut hokey!
bkn sofa bkn set bilik tido yg menentukan kebahagiaan kiter
tak ingat ker permulaan kiter cam ganer???
Alhamdulillah dengan rezeki yg Allah bagi...=)

Ok la...smbg lelainkali kalo rajin...
ada kejer sket...hehehehhe...kejer la sangat...
hahahahahhahahaha...
wassalam....

nota kaki kanan : tersentap setiap kali nak isi mintak kete...huhuhuhuuh...jom bang mintak kijer kat sudan ker...qatar ker...hehehehehe

Tuesday, January 4, 2011

BERSANGKA BAIK SESAMA INSAN

Tetiba jer kan tajuk tuh? hurm...ada sesuatu yg terbuku dihati saya...terkilan, sedih...kalo mereka yg sentiasa disisi saya walau sekejap pun mesti akan faham saya ni jenis cam ganer...adik-adik...kawan-kawan...kuarga...especially my lovely hubby & putri3. Tapi bukan jarak masa yg menentukan samada kiter betul-betul memahami seseorang...Semua yg saya sebut tu adalah mereka yg penting dalam idup saya. Bagi saya kehilangan walau seorang pung dari mereka adalah satu penyesalan dan kerugian. Kadang-kadang dengan kesilapan sekecik hama pun kiter akan kehilangan mereka ini. Itulah yg saya cuba elakkan disepanjang hidup saya. Tapi kiter hanya manusia biasa yg pasti akan melakukan kesilapan yg kiter sendiri tidak sedari. Mungkin dari kelakuan kiter...perangai kiter...kata-kata kiter...Wallahualam...Tapi...Walau seburuk mana pun mereka dimata orang lain bagi saya BERSANGKA BAIK SESAMA INSAN pegangan saya. Mungkin bagi sesetengah orang yang hilang pasti berganti...tapi tentunya tidak sama kan? Ya! saya sedih jika saya kehilangan salah seorang dari mereka ini. Lebih-lebih lagi jika hanya disebabkan salah faham jer...='(



Nasihat Syeikh Abdul Kadir Al-Jailani.

Berikut adalah tips dari Syeikh Abdulkadir Al Jailani untuk sentiasa bersangka baik sesama insan.

Jika engkau bertemu dengan seseorang, maka yakinilah bahawa dia lebih baik darimu. Ucapkan dalam hatimu :
"Mungkin kedudukannya di sisi Allah jauh lebih baik dan lebih tinggi dariku".
Jika bertemu anak kecil, maka ucapkanlah (dalam hatimu) :
"Anak ini belum bermaksiat kepada Allah, sedangkan diriku telah banyak bermaksiat kepadaNya. Tentu anak ini jauh lebih baik dariku"..
Jika bertemu orang tua, maka ucapkanlah (dalam hatimu):
"Dia telah beribadah kepada Allah jauh lebih lama dariku, tentu dia lebih baik dariku."
Jika bertemu dengan seorang yang berilmu, maka ucapkanlah (dalam hatimu):
"Orang ini memperoleh kurnia yang tidak akan kuperolehi, mencapai kedudukan yang tidak akan pernah kucapai, mengetahui apa yang tidak kuketahui dan dia mengamalkan ilmunya, tentu dia lebih baik dariku."
Jika bertemu dengan seorang yang bodoh, maka katakanlah (dalam hatimu) :
"Orang ini bermaksiat kepada Allah kerana dia bodoh (tidak tahu), sedangkan aku bermaksiat kepadaNya padahal aku mengetahui akibatnya.
Dan aku tidak tahu bagaimana akhir umurku dan umurnya kelak. Dia tentu lebih baik dariku."
Jika bertemu dengan orang kafir, maka katakanlah (dalam hatimu) :
"Aku tidak tahu bagaimana keadaannya kelak, mungkin di akhir usianya dia memeluk Islam dan beramal soleh. Dan mungkin boleh jadi di akhir usia diriku kufur dan berbuat buruk.


Tak rugi kita bersangka baik terhadap insan daripada kita bersangka buruk yang boleh mendatangkan dosa. Sematkan kedalam hati agar iman akan bertambah,aqidah dan akhlak juga akan terjaga.InsyaALLAH

Saya bkn tunjuk pandai dgn entry kali ni...cuma rasa terkilan & sedih dihati yg mengerakkan hati saya utk mencari sesuatu yg boleh mengubati perasaan tersebut. Hanya muasabah utk diri sendiri sahaja...utk permulaan tahun ini saya ingin buka buku baru, dengan harapan yg baru...dengan itu :

Ada beberapa perkara yg yg ingin saya katakan disini ;

  1. Saya ingin memohon maaf dari semua yg mengenali saya sekiranya ada diantara perbuatan, kata-kata...segala-galanyerlah yg berkaitan dengan saya yg pernah menyinggung hati membuatkan satu jarak antara kiter yg tak pernah terdetik dihati saya utk jadi macam tu... DEMI ALLAH...
  2. Saya harapkan hari-hari yg akan datang lebih baik dari hari ini...bukan utk saya seorang tapi utk semua yg mengenali saya...
  3. Doakan kesejahteraan saya dan kuarga dan putri/putra yg saya kendong sekarang semoga selamat sehingga menjenguk dunia (sudah terasa tak sabar nak mencium bau baby...=)...)
  4. Saya bukan seorang yg sempurna...dalam hati sentiasa mengingati diri sendiri agar sentiasa memperbaiki cacat cela diri...tak pernah terdetik dihati saya utk mengangkat diri tinggi dari orang lain...
  5. Saya minta maaf utk segala-galanya...dan saya tetap senang berkawan dengan kamo..kamo...kamo...dan kamo...=) kadang-kadang kiter terpaksa memilih yg datang hari ini atau semalam...tapi semalam atau hari ini saya tetap saya yg dulu...InsyaAllah. Semoga salah faham semalam ternoktah disini.

p/s to hencik somi : isterimu ini sedikit tercalar hatinya, tapi bkn keranamu...InsyaAllah selagi nyawa di kandung badan dan sehingga nafas yg terakhir pintaku hanya satu...teruskan memahami isterimu ini seperti hari-hari semalam & hari ini...
U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service