JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Saturday, January 15, 2011

something & somewhere...

Baru jer bape minit budak ini tglkan mama...
Dah mula rasa...rasa...rasa...
RINDU!!!!sama budak tecik ini...
budak tecik ini hikot Nek ngan Tok Bah dia blk kg...
Ari Kamis ni baru mama balik kg...adeiii...
dapatkah mama melalui...
AHAD
ISNIN
SELASA
RABU
KAMIS
tanpa suara-suara budak tecik ini
Walaupung mama slalu jer tensen sama ini budak
sebab slalu jer tanya macam-macam...
slalu panggil mama walaupung tak dok gape-gape
slalu mengekor mama ke sana ke mari
slalu jer sekaki ngan mama kat dapur
slalu jer suh mama buat kuih
Slalu jer datang ngadu ke mama pat kali smeto...
Slalu kejutkan mama tgh-tgh malam
slalu jer gerok mama kalu mama tido skejap
slalu teman mama tgk tv...
slalu gaduh ngan mama...
adeiiiii!!!!!!!!!!!! sakitnyer....

mama slalu jer ngadu kat papa tensen ika cakap dok henti-henti
slalu tanya mama sampai mama dok terjawab...huhuhuh
tapi baru jer bape minit awak pegi
saya sudah rasa macam ada sumting sumwer gitu
rasa macam ada mende dok cukup
rasa tercari-cari sore awak pgl saya....
rasa macam pelik jer awak dok dtg kat saya pat kali smeto
dah takde awak yg slalu jer cium saya tetiba
yg slalu jer bodek saya ngan kata-kata manis awak...
awak...saya rindu awak....
huhhuhhuhuhuuhuhuhu.....
lambat eh ari kamis...
rasa cam ala-ala nyesal jer bagi awak pegi
kalo lah saya tau cam gini rasanya
saya rela awak melalak sekejap tadi...
ni saya lak yg rasa nk melalak....adeiiiiiii
sudah! stop!...saya mau tido cepat-cepat...
supaya hari berlalu ngan cepatnyer...
supaya saya cepat-cepat dapat jumpa awak...='(




No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service