JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Wednesday, April 20, 2011

CUKUP DOK BANG???

Dialog lepas kuar Labour Room

Lepas Pn Wife ditolak masuk bilik, Hencik Somi kuar tgk baby...kejap tu datang balik

Hencik Somi : (dengan muka kehairanan yg amat, berkerut-kerut cappur nk sukker ) ada rambut...??? panjang sangat!

Pn Wife : Yer dok bang???? (tergelak)

Hencik Somi : Sungguh ah...panjang ngat! (sengeh-sengeh)

Pn wife : hahahaha...doh cukup dok kaki tangan bang???

Hencik Somi : Awoss...dok ingat nk tgk!!! kejjut tgk ke rambut satni...nanti nk gi tgk smule

Gaduh skali kuor bilik ke tempat baby, luper nak tgk dan kire jari tgn jari kaki baby dia sebab terlampau terkejut tgk anak dia ada rambut!!! muakakakakaka...sebab...3 orang putri dia sblm ni semuanya dogol...botak cin. mmg takde rambut. Sib baik la malam tu aku sorang jer beranak, kalo dok, ada jer kater tukkor ngan anak org lain...hahahahaha...org yg paling eksited yg tersengeh sampai pagi keesokkan adalah papanyer...=)

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service