JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Saturday, July 30, 2011

Tengkiu Hencik Somi...sayang awak lebih! =)

Entry dok bergambo yer...hehehheh
selepas duk pegang letak pegang letak
selama 3 tahun hokey! korang hade? hahahha
3 taun tu wei...bkn 3 hari...bkn 3 bln...
akhirnya benda tu jd milik ai jugak...ngeh ngeh ngeh
plus ngan hok tecik lok se...aduss...lena tido malam ni...=)
tengkiu Hencik Somi...
saya sayang awak lebih!
nak tau gaper???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
lajunyer korang scroll...ahahhahaha
dok amek gambo ag...
tgu next entry hokey...hehehhe...
jgn mareee.........

Thursday, July 28, 2011

3 bln 16 hari

Alhamdulillah budah tecik ni dah berumur 3bln 16 hari
Masih lg dikurniakan kesihatan yg berpanjangan dr-Nya
Syukur pada Dia...=)
dan Alhamdulillah niat mama utk BF dia ni tercapai
sampai ke saat ni rezeki zahra masih ada...
Sampai papa kater...
"Zehra anak mama...bkn anak papa..."
hehehehe...sebab 3-3 putri sblm ni seme papa uruskan
mandi...isap susu...berak...tido pung celah tiok papa
yg ni...papa buat gak seme tu kecuali susu dan tido!
siyes! mama dok tahan bahagian tido tu
memalam terkejut jer cari nenen...aduiya...
sehingga ari ni mama masih lg dok cukup tido
mencabar betul la jaga awak anak wei...huhuuhu


Pipi bak pau panas2...hehehheh


feberet zahra...main tgn yer...


Matamu yg bolat menjadi pojaan hatiku...heheheh


layan la gambo tu...terbaru tu wei...hehehhehe...
SEKIAN....=p

MOOD BEADING...hehehhe

Bersemangat...bermood2...tapiiii....
aduiya...cabaran betullah ngan hanak tecik ni
macam mana la mamamu ini nk menjait kalo...
belah tgn mama duk dlm mulut ko nak weiiii....aduiya!
wak lari jer tangan, mengamuk abis reng raung...
tangan yer ada, p nk gok tgn orang...grrrr
Alhamdulillah dalam duk kalut2 ngan budak tecik ni
dah siap 2 pasang...ada sepasang lg in progress...
dan maybe ada 2 lg akan menyusul...huhuhuhu
InsyaAllah! rajin...rajin...pitiss...pitisss....muakakak...
Malas pung kena pikir...pitisss...pitisss....
P kalo ari mmg dok rajin langsung! mmg dok jalan gok
sebut la sapa serok tekok pung...
hehehhehehe...berbicara tanpa gambo yer...=))

Monday, July 25, 2011

Berabad br Update...hehehhe



Ni haa yg ai maksudkan...hehehhehe
blog ai yg satu lagi...
bersawang-sawang doh....hahahaha
bkn dok menjahit doh, p dok berupdate jer
tambah2 lappy dok brape sehak
Cik M lok ada...lagi2 laaa....
ni br update...nanti korang singgah la tgk erk..
tengok jer...tempahan ai dah tak amek...
utk raya dah TUTUP...hehheheh
mana tau lepas2 raya...=P




Saturday, July 23, 2011

MENCARI MOOD YG HILANG

Aduiya...mood sudah ke laut wei...
dok dang nok kejor...
tu la padah...saper suh naik penimbang???
hahahhaha...sendiri keciwa..
hencik Somi sila menaja Pn Wife!
Abis koman London weight management ke...
muakakakkak...adeiiii sangat tensen
Zahra naik sekilo...sekilo utk mama jugak!
waa....waa...waa...nok wak ganer ni
seme org kater kalo BF bleh tuyus...
mama makin kembang nak oiii....
Redha jer la kalo bj raya dok muat...oppsss...
hahahahha...aduiya...raya kang tadah tlinge la
lebih2 kalo blk KB...waa...sangat pedas!!!
tensen wei...tu la salah satu alasan kenapa mama fobia beranak!
nak naik cepat jer...nak turun??? tuhan jer tau
dah macam badak berendam dah ni...
papa??? sengeh jer kalo kabo pung
taun depan sorang lagi katernyer!
papa sengeh2 aper pasal????
???? takde maknanyer....huhuhuhuhu
Mama ni takat kawal makan takde maknanyer
kecuali lompat2 katak 4,500 sari...baru menjadik
tp nk melompat tu la karang merekah bumi...hahahhaha
alasan! p siyes...kalo dok senam..mmg tak akan cairnyer lemak2 tepu ni
nak bersenam tu la ada penyakit M...
aduiya...fening! xde mood...huhuhuhuhu
dah takde maknanya kalo kater
"Xpe...asal laki sayang..." tak mboh...tak mboh...huhuhu


Wednesday, July 20, 2011

cukup dengan satu KEMAAFAN

PEACE NO WAR!!!
hehehhe...berbulan2 idup ngan rasa yg dok tau ke rasa
aper2 pun lepas jer mintak maaf terus rasa lega
rasa cam ada batu yg duk atas blkg dah dialihkan
lega yg teramat sangat....
bernafas pung rasa lapang jer dada

kdg2 kiter rasa pertalian tu tak bermakna
tapi biler kiter hampir kehilangan br kiter terasa
betapanya ikatan tu berharga...

TERIMA KASIH KAWAN...=)
kalo mati tgh2 malam dinihari pun takpe dah
mati dalam keredhaan semua orang
yer...ai ni jenis mudah jer...
kalo ada buat salah ker gaper ke
mmg dok leh duk tenang
slagi dok mintak maaf walaupun kdg2 mende kecik jer
memaafkan & dimaafkan adalah sgt penting
kawan2! sila maafkan saya yer...hehehehe..


HP Mini - Half Price

sebab aper???? RAJIN
sebab ada lappy kecik tuit baru...hahahahha
HP Mini...half price ngan TM Net...jadilah...
bleh la berkira2 nk gi beki lappy yg tak berbayor lg tuh...=p
aduiya...ada pitis ker...hurm...sengal jer!
nilah ghupernyer HP Mini tu...hehehhehe
dah takyah nk berebut ngan Hencik Somi nk main game
dah tak yah nak berebut ngan hanak2 nk berFB
yg ni yg mama! hahahahaha dang2 wak hak milik...=p


3 siries

percayer atau tidak...yer! yer! aku dah 30 taun ni
aduiya...terasa la teramat la sesangatnyer la...huhuuhu TUA
OMG...30 tu...dah tak leh balik ke 20an lg dah
sigh!...tetiba jer rasa sedih time besday?
waaa...waa...rasa cam dok leh trima kenyataan wei
rasa cam br jer lagi abis skoloh rendah...
masuk skoloh nengah...
masuk tubik politek...U...
Kijer...berenti duk umah...
tup2 dah anak 4! 4 tu wei...korang hader???
hahahhahaha...wak sedap ati diri sdiri...
hurm...yg pastinya ada beberapa mende yg
perlukan perubahan dlm 3 siries ni

*rasa sangat setiap pagi celik mata tu
setiap hari adalah bermakna & berharga

* rasa takut sangat biler pikirkan 10 taun yg bakal mendatang...time tu kakak dah umur 20 taun...aby 19...ika 14 & zahra 10...time tu mintak2 la pd Allah panjangkan umur Maa & Abah...aduiya...

* untuk 3 siries ni aku nk cuba jadik lebih pemaaf & penyabar...paling kena sabo biler suap Cik Kaka makan nasik...huhuhuhuhu....pemaaf lak, tak mboh doh v ada org waser ati ke kecik ati ke...mende kecik2 sila abaikan!...InsyaAllah!

* nak idup dengan lebih bermakna...nak lebihkan part kumpul pahala wak bekal nanti...nak lebih mentaati Hencik Somi yg terchenta, nk lebihkan berkasih sayang dengan anak2 dan adik2...nak lebihkan masa dengan Maa & Abah...sigh!

* dah tak mau pandang ke blkg lg dah...tak mboh doh ada "kalu...kalu..." terima seadaanya yg ada leni dah teruskan kehidupan dengan lebih bermakna...

* nak jadik seorang yg berjimat dan dapat kompol pitis byk2...hahahhaha...yg ni paling payah skali benornya...aduiya...chaiyok!!! =P

banyak lagi kalo ikutkan...tp stakat ni jer la dulu
lenguh nk taip seme dan pikir byk2...hehehehe

untuk yg tertanya2 aper yg Hencik Somi bagi
sempena 3 siries ni????
NON HADO weiiii...huhuhuhuhu
yer bagi kasih sayang yg lebih jer taun ni
boleh dia tanya kalo hadiah rege rm30 bleh?
aper kelasss bang...RM30k laaa
Myvi baru kaler yerllow ke sutir
hahhahahah...berangan la ko
Bumblebee tu pung dok lepas bayo lagi
lagi ada hati nk sambo Myvi yellow baru
muakakakakka....
tapi mmg dok mengharap pung
rasa dok semangat utk besday taun ni
kalo dok sambut lg baik kot
sebab...masa tu dah berhenti utk selamanya
Besday ai utk tetaun depan dan seterusnya
adalah SWEET 29 yer...
hahahhahaha...ai dah bentikan masa duk takat tu jer
dah tak kedepan ke blkg! STOP

STOP !!!

heheheheh...poyo!


Sunday, July 3, 2011

3 mgu berturut...

3 mgu berturut kami2 jajah kuantan!
hehehhe...mcm kuantan tu blkg dapur umah jer buat ork?
Sbetulnya smgu sblm kejadian kat bawah ni
kamiorang pegi tunjuk muka sepupu kawen
pasai apa tunjuk muka jer?
sebab...dok makan gulai pung...
sbetulnya hencik hubby kejer ari ahad tu
kebetulan lak sek kat tranung cuti...
hencik somi pung cuti jgk laa..hehhhe
plan nk g jumaat tu balik sabtu...
p jumaat tu maa dtg tido kat umah kat paka
ari sabtu br bertolak ke kuantan
hencik somi memahami sket
kalo aku dah jumpa mak ngan pak sedara bongsu sblh abah aku tu
hehehehe...hencik somi kt kiter blk esok laa..
sbetulnya bj bajan dah paking awal dah
walaupun hencik somi kater nk balik terus...hahhaha tektik!
p blk awal gak ahad tu
pasal dah janji nk tuko keter ngan abah
abah gi kuantan ari ahad..
abah bkn bleh tgl lembu kambing dia
nak ajak tido umah pun payah wei...


yg ni smgu kemudian...
yang mana kami2 gi soping bj kat parkson dengan
ala...dengan kupon tu...hahhahahah
aku nk pegi ari jumaat tu...pagi2 bertolak
p hencik somi cdgkn kami pegi lps anak blk sek ari kamis tu
tido umah pak sedara bongsu lg skali laa...
sbb cdgnyer nk blk awal sbb hencik somi agak sibuk leni
last2...soping situ sini...dekat tgh malam gok sapa paka blk
hehehhehe...hencik somi mmg memahami
aku mmg dok wahi rushing2 wak gape2
baik tak yah gi kalo takat gaduh skali
nak pilih bj bajan pung dok senang duk kejo ke mas


gambo ni ms dah dekat sgt nk sampai Sg Isap
hencik somi laapo...lapo...
brenti jer kedai yg kat tepi jalan
sib baik sedap! masa makan siap tuan kdi mtk nk pgg zahra lg
dapatlah mama papa maka dgn tenang...ahahahha
p cuak gok...takut tetiba dibawak lari!
saper susah???? hahahaahahha...busuk ati betul!
org ikhlas laa weiiiiii....heehhehehe
yg kat atas tu putri sulom
pendek rambut sbb mama yg potong
malas sgt shampoo...malas sgt sikat!
bior pendek gt senang

yg ni budak kecik yg kedua kecik
sgt byk penyakitnyer leni yg menaikkan temperature mama papa
ada jer mende yer buat nk suh kiter marah...
au dah dia nk arik perhatian...tp mama mmg bab sbo ni kureng!
kdg2 sian gok p...huuhuuhuhhu
bab suap mkn la mama paling dok sabo
berjam2 nk pperabis nasik sesenduk tau
kal dok krn dia ni kurus teying
dok koser laa mama nk baloh suap awak mkn
asal blk kg jer mesti mama kena marah di nek awak
kater mama dera awak tau!!! grrrrrrrrr

bdk kecik yg makin byk mulut dan suker senyum skrg ni
dgn mata bulat...idung bulat...semua bulat!
Alhamdulillah masih lg BF 100%
hehehhehe...bangga utk diri sdiri sbb mama tahan sabo weiiii
hahahhahaha...bangga rasa
padahal...putri3 yg lain seme byk campo...
InsyaAllah kali ni slagi ada rezeki zahra
slagi tu mama BF awak
tgk gane jd anak Ibu ngan anak angkat lembu...hahahhaha

yg ni putri ke-2...khusuk tgk tv citer hantu
yg ni sorang lg yg suka menaikkan temperature mama
siap nek ngan tok bah kater awak tu macam anak tiri tau
aduiya...mama cuba utk paham awak
tp kebanyakkan masa awak mmg sajer jer nk suh mama marah
sedap ke kena marah? ada rs mcm mkn KFC ker???
huhuhuhuhuhu...arap mama dpt bersabo lg sampai awak besar
dan awak paham pasai aper mama suka marah awak


putri bongsu yg tembam bam bam...
heheehehe...papa kater awak anak mama
kali ni pertama kali dlm sejarah
kuasa pujukan papa x berkesan ke atas putrinya
mungkin sbb awak fully BF jd awak lbh rapat ngan mama
tp papa masih lg setia basuh berak kecing awak
setia lg mandikan awak...
setia lg bermain dan manjakan awak...
mama cuma bertugas biler papa kejer jer...hehee
tengkiu PAPA...we love U!!!!

Friday, July 1, 2011

rawat penyakit HATI

Penyakit yg paling nk aku hindari...
PENYAKIT HATI
Dok tau nkk kater gaper...
p ni la penyakit yg paling bahaya
dan sangat payah nk cari ubat...huuhuhu
biar gambo jer berkata-kata...











GUD LUCK YER....hehhhehhe
U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service