JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, July 3, 2011

3 mgu berturut...

3 mgu berturut kami2 jajah kuantan!
hehehhe...mcm kuantan tu blkg dapur umah jer buat ork?
Sbetulnya smgu sblm kejadian kat bawah ni
kamiorang pegi tunjuk muka sepupu kawen
pasai apa tunjuk muka jer?
sebab...dok makan gulai pung...
sbetulnya hencik hubby kejer ari ahad tu
kebetulan lak sek kat tranung cuti...
hencik somi pung cuti jgk laa..hehhhe
plan nk g jumaat tu balik sabtu...
p jumaat tu maa dtg tido kat umah kat paka
ari sabtu br bertolak ke kuantan
hencik somi memahami sket
kalo aku dah jumpa mak ngan pak sedara bongsu sblh abah aku tu
hehehehe...hencik somi kt kiter blk esok laa..
sbetulnya bj bajan dah paking awal dah
walaupun hencik somi kater nk balik terus...hahhaha tektik!
p blk awal gak ahad tu
pasal dah janji nk tuko keter ngan abah
abah gi kuantan ari ahad..
abah bkn bleh tgl lembu kambing dia
nak ajak tido umah pun payah wei...


yg ni smgu kemudian...
yang mana kami2 gi soping bj kat parkson dengan
ala...dengan kupon tu...hahhahahah
aku nk pegi ari jumaat tu...pagi2 bertolak
p hencik somi cdgkn kami pegi lps anak blk sek ari kamis tu
tido umah pak sedara bongsu lg skali laa...
sbb cdgnyer nk blk awal sbb hencik somi agak sibuk leni
last2...soping situ sini...dekat tgh malam gok sapa paka blk
hehehhehe...hencik somi mmg memahami
aku mmg dok wahi rushing2 wak gape2
baik tak yah gi kalo takat gaduh skali
nak pilih bj bajan pung dok senang duk kejo ke mas


gambo ni ms dah dekat sgt nk sampai Sg Isap
hencik somi laapo...lapo...
brenti jer kedai yg kat tepi jalan
sib baik sedap! masa makan siap tuan kdi mtk nk pgg zahra lg
dapatlah mama papa maka dgn tenang...ahahahha
p cuak gok...takut tetiba dibawak lari!
saper susah???? hahahaahahha...busuk ati betul!
org ikhlas laa weiiiiii....heehhehehe
yg kat atas tu putri sulom
pendek rambut sbb mama yg potong
malas sgt shampoo...malas sgt sikat!
bior pendek gt senang

yg ni budak kecik yg kedua kecik
sgt byk penyakitnyer leni yg menaikkan temperature mama papa
ada jer mende yer buat nk suh kiter marah...
au dah dia nk arik perhatian...tp mama mmg bab sbo ni kureng!
kdg2 sian gok p...huuhuuhuhhu
bab suap mkn la mama paling dok sabo
berjam2 nk pperabis nasik sesenduk tau
kal dok krn dia ni kurus teying
dok koser laa mama nk baloh suap awak mkn
asal blk kg jer mesti mama kena marah di nek awak
kater mama dera awak tau!!! grrrrrrrrr

bdk kecik yg makin byk mulut dan suker senyum skrg ni
dgn mata bulat...idung bulat...semua bulat!
Alhamdulillah masih lg BF 100%
hehehhehe...bangga utk diri sdiri sbb mama tahan sabo weiiii
hahahhahaha...bangga rasa
padahal...putri3 yg lain seme byk campo...
InsyaAllah kali ni slagi ada rezeki zahra
slagi tu mama BF awak
tgk gane jd anak Ibu ngan anak angkat lembu...hahahhaha

yg ni putri ke-2...khusuk tgk tv citer hantu
yg ni sorang lg yg suka menaikkan temperature mama
siap nek ngan tok bah kater awak tu macam anak tiri tau
aduiya...mama cuba utk paham awak
tp kebanyakkan masa awak mmg sajer jer nk suh mama marah
sedap ke kena marah? ada rs mcm mkn KFC ker???
huhuhuhuhuhu...arap mama dpt bersabo lg sampai awak besar
dan awak paham pasai aper mama suka marah awak


putri bongsu yg tembam bam bam...
heheehehe...papa kater awak anak mama
kali ni pertama kali dlm sejarah
kuasa pujukan papa x berkesan ke atas putrinya
mungkin sbb awak fully BF jd awak lbh rapat ngan mama
tp papa masih lg setia basuh berak kecing awak
setia lg mandikan awak...
setia lg bermain dan manjakan awak...
mama cuma bertugas biler papa kejer jer...hehee
tengkiu PAPA...we love U!!!!

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service