JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Friday, September 23, 2011

BUDAK INI SUDAH KOJEK...hehehhe


Aper cer lak mama nk letak gambo saya yg dah kojek...hahahhaha...rambut saya luruh2, yg kat blkg ngan tepi dah semakin nipis...mama & papa saya sakit mata memandang dan tak berapa suka nk taruk minyak kat rambut saya takut saya fening...jd satu hari, mama saya gunting rapat rambut saya masa nak mandikan saya...dan trimkan cantik2 masa saya tido. walaupun rambut saya dah kojek tapi saya tetap chomel kan? kan? kan? hahahhaha...mama saya kata jamang leni naik lif dah takde par guard tulom tekan butang lif...kiter tekan sdiri nk naik nak turun...tapi kenyataannya mmg saya shomel sangat! nanti saya suh mama bluetoot gambo dlm tepon mama kasi masuk dlm blog ni...Kakak saya Cik Kaka sangat marah pada mama sbb potong rambut saya sebab kakak saya kater dah tak cantik...tapi saya rasa saya makin chomel sbb semakin menampakkan pipi saya yg semakin labuh dan gebu...hahahahhaha


2 comments:

ciK LyndaWawa said...

wah..blog berwajah baru nampak..=] cantik..

HoNEybUneE said...

sajer...gatal tangan...hahahhahaha...

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service