JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, September 25, 2011

GURAU SENDA PAK HENCIK & MAK HENCIK



Mak Hencik : honey rendam bj ngan klorok ngan sabun satni, pahtu buka2 buih byk, kuca2 buih mcm tersedut dlm tekak jer...perit wase tekok

 Pak Hencik  : hurm...gitu sokmo yer (paham benor ngan bininya tu...sokmo2 doh, ada jer nyakit buleh kalo wak gape2...heehhehe)

 Mak Hencik : kalo honey mati mlm ni, lepas 40 hari kang syg nikoh lain neh...hehheheh
Pak Hencik  : Xdang nk nikoh lain doh laa...(sengeh2)
Mak Hencik : Bakpe plok? (sambil kerut kening? blurrr...)
Pak Hencik  : Doh Syg mati dulu doh petang tuh...kang syg nk mati dulu...Honey mati la mlm tuh...
 
Mak Hencik : Hahahahha...(suker sambil tergolek2...aduiya...)
Pak hencik sokmo2 kater kalo boleh dia nak SEHIDUP tp yer nak MATI dulu...org lain nk SEHIDUP SEMATI laker...adeiiii...hidup & mati tu ditgn TUHAN...kita hanya mampu merancang...hehehe...sbetulnyer awak takut tak dop orang nk suap awak makan kan? kan? awak memang...sigh! tp saya memang sentiasa berharap yang awak akan cintakan saya sampai ke nafas yg terakhir...berharap utk 10 taun akan datang pun kita masih lg org yg sama, dengan perasaan yg sama utk satu sama lain...InsyaAllah!!!
~gurau senda suami isteri yg masih lg bercinta walaupun 10 taun tlh berlalu....=)~

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service