JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Friday, September 23, 2011

MY LOVE

Usia perkahwinan kami sudah mencecah 10 tahun lebih...dan saya masih cintakan dia macam mula-mula kami declare bercinta. Kami tetap sama seperti mula2 kami berkawan...bercinta sehinggalah bergelar suami isteri. Dia orang yang paling memahami saya dan sentiasa berada disisi saya...sentiasa memihak kepada saya walau apa pun yang terjadi. Sentiasa meletakkan saya dihadapan untuk setiap keputusan yg dia kena buat...walaupun dia teramat payah untuk meluahkan kasih sayang dan cinta dia melalui kata2...tapi saya tahu, kasih sayang dan cinta dia dari dulu sehingga saat ini hanya untuk saya dan hanya saya. Tapi...kalo awak sekali sekaler meluahkannya dgn kata2 lg la saya suka...hahahhaha...saya tau, mesti awak tengah sengeh bacer entry ni kan? ngeh ngeh ngeh...apa? awak kater saya nak bodek awak? awak mmg paling memahami isteri awak...keh keh keh



Awak! sayer cintakan awak sampai mati!!! Sila bawak saya pegi SUNWAY dgn awak nanti yer...hahahhahahaha....
p/s : sayang, ini baru bleh dikatakan BODEK...yang u tuduh aii kat dapur sambil bisik2 ari tuh hanya perasaan u semata-mata...aii seorang yg tulus tau...keh keh keh....

2 comments:

Mat Pintu said...

lelaki sejati memang tak meluahkan kasih syh dgn kata-kata, mereka meluahkan dalam bentuk halus. coba amati tingkah laku dan perbuatan mereka, nescaya betapa kasih sayang itu sentiasa ada dalam hati mereka

rockcintan.blogspot.com

HoNEybUneE said...

saya setuju...hehehhehe...

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service