JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, September 25, 2011

Slagi Nyawa di Kandung badan

Abis jer cuti raya ari tu sampailah mareng...baru bleh blk kg. Tu pun dok dirancang pun. Balik sekejap jer, hantor Mak & Ayah Pak Hencik, merangkap Mertua aii ler...heheheh...petang dah...dekat kul 2 bertolak dr paka, sampai dekat kul 4 stengah. Punya la lama...Pak Hencik lalu ikut lebuhraya baru buka tu...aduss...sangat tak suka lalu ikut situ. Lebih suka lalu ikut jalan pantai...cepat pun cepat...




Pak Hencik bleh jer balik hantor sorang2 tp sbb Rindu sangat kat wajah2 tua kat atas tu...rela bersesak2 dlm kete. Nok bleh ke sampai, krem habis urat2...Hehehhe...Tp berbaloi la walaupun Sekejap pun jadi laa...dapat tgk muka maa & abah...bersembang citer itu ini...dengor abah wak lawak...tgk nek & tok bah main dgn cucu2nya...rasa macam dlm hati ni ada taman sebeso padang bola gitu...

Makin bertambah umur makin sayu rasa hati, bkn sebab kiter yg makin tua...tp sebab makin sesak dlm kepala ni memikirkan brapa lama lg masa yg akan dipinjamkan oleh-Nya utk menatap wajah2 tua kesayangan kat atas tu...sebab tu la, walaupun sekejap, walaupun masa tu kalo ikutkan sibuk sokmo...tebeng jugok balik kg jenguk diorang. Dalam hati sentiasa mendoakan yg diorang akan dipanjangkan umur dan dikurniakan kesihatan yg berpanjangan. Diri ini belum bersedia untuk melepaskan mana2 sorang dari keduanya untuk kembali pada-Nya walaupun tahu Hakikatnya MATI itu adalah pasti. Betapa tamaknya diri ini kan? okey, kiter STOP kat sini jer....dada dah rasa makin penuh dan makin sesak biler terpikirkan mende ni...bye...=)

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service