JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, September 27, 2011

TERJUNAN TIRUK PERTAMA ZAHRA

Budak botak ini telah buat terjunan tiruk berani mati pertama dia...hehehehhe...dok dang nk snap gambo dia berlepek atas beg baju yg blk kg mgu lepas dok kemas lg...sib baik ada beg bj tu sebagai penyelamat...kalo dok...boleh la merasa tgk zahra demam buat kali pertama. Kemungkinan utk hilang kedebaban dia adalah pasti la kalo demam...huhuhuhu...

Lepas mandikan dia pagi tu mmg kebiasaan dia tido smula. Papa dia ada jer tido kat sblh tp tahap kesedaran papa dia dilevel paling min ah sebab papa yer kijer malam smalam. sib baik la kakak ika dia masuk bilik time tu...tepik hadya skali gerok papa yer kb adik zehra jatuh! adik zehra jatuh! papa? dok sedor starang pung...mama duk luor ingat ke Kakak Ika wak gimik jer...keh keh keh...masuk2 tgk zahra tak dok atas katil!!! tgk tepi katil dah macam nangka busuk berlepek atas beg blk kg...sib baik bj2 penuh lg dlm beg tu...kire baik punya landing laa. adeiiii....duk sengeh2 jer masa mama angkat tu. Skarang zahra dah boleh gear gustang ngan gear musing. Jadi dok leh alah nk tgl yer sorang2 atas katil macam skaler. td pung masa yer tido, mama letak yer tgh2 katil doh...papa duk tepi dinding. 




Leni kalo papa dia ke sape ke gomol2 dia mesti dia wak bunyi mengerang GRRRRR kut dlm tekok. Tanda maroh ah tuh...hahahhaha...sokmo papa ngan mama glepor suke dengo yer wak gitu. Masa blk umah Nek dia ari tu pung gitu gok. Selok Tok Abah ngan Nekma dia suker ke dia ms dia wak bunyi tuh...hehhehehe...

Pantang budak kecik ni sekarang ialah MAKANAN. Pantang tgk org makan mesti dok senang duduk. Tapi mama ngan papa berkeras lg tak bagi makan...tgu cukup 6 bln la yer dik...lagipun cukup jer lg ngan susu sajer...lepas jer menyusu mesti sedawa. Kenyang la tu...menyusu lak mmg kuat...Alhamdulillah masih lg bertahan ngan susu mama. Rezeki awak zahra...

Mende yg paling dia suka...MANDI!!! kalo mandi lama2 pun takpe...siap glekek lagi time mandi. Memang hantu air. Celik jer mata mmg wajib mandi terus. Kalo dok boleh la dengo dia membebel ngan bahasa jerman...heheheh

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service