JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Wednesday, September 28, 2011

YOGURT BLISS

Beli ni kat TMC Mesra Mall smalam...=) Pak Hencik mmg suker benda2 yg ada hadiah. Tetiba jer ada 3 botol kat tgn dia, ngape lok sampai 3 botol...botol beso lok tu...haih! rupernyer beli 3 botol dapat 1 tumbler...ari tuh 3 botol 1 paket dapat beg. Yang dulu2 tu dapat cawan...

Smalam beli 3 perisa, Strawberi...Kiwi & manggo...aii paling suker yg Kiwi...hehhehe...ni kejap jer ni kalo ada dlm peti ais ni...putri2 teguk macam air masak jer. Mmg kat umah ni ikut resmi rimau...REZKI RIMA!!! grrr...beli gape2 pung mmg abis ari tu ler gok...


Ni haa tag PERCUMA tu...lupa nk snap gambo tumbler tu...kecik comei jer. Dah simpan dlm lemari. Putri2 mmg suker benda br, kejap jer kalo tak simpan awal2...pastu letak ngate2...tudung kemana, bekas kemana. 


Korang suker perisa aper? hehehhe...Yogurt Bliss ni mengingatkan pd Bonda. Bonda suka minum air ni...kalo pegi mana2 slalu beli air ni kat dia...paling suka perisa kiwi ngan strawberi. Lagi suka kalo ada hadiah...keh keh keh...padahal hadiah bukan mahal ngan beso sgt pung skaler. Base jenihan sukerkan benda percuma...muakakak...beli ubat gigi pun nk yg ada hadiah. Sampai pinggan mangkuk tu kebanyakkannya dr percuma ubat gigi jer...=)

1 comment:

nadhs kayel said...

aii suka mango.. wiiiii... best.. jap g nak p cari..hahaha...

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service