JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Wednesday, October 26, 2011

Belajar kata C.U.K.U.P ~ Alhamdulillah...

Belajarlah untuk berkata CUKUP....ALHAMDULILLAH ....."

" Tak perlu mencari teman secantik BALQIS, andai diri tak sehebat SULAIMAN. Mengapa mengharap teman setampan YUSOF, jika kasih tak setulus ZULAIKHA. Tak perlu mencari teman seteguh IBRAHIM, andai diri tak sekuat HAJAR dan mengapa didamba teman hidup sesempurna MUHAMMAD, jika ada keburukan pada dirimu. Bimbinglah kekurangan itu sebagai keunikan, carilah kebaikan pada dirinya, bersyukurlah kerana dipertemukan dengannya berdoalah dia milik kita "

lama oh dok buka Fotopages Sirloin Skipper...hari ni tergerak hari la plok...dan terbekenan dengan satu ungkapan...yg kat atas tu. InsyaAllah...

saya dah cukup dengan apa yg saya ada sekarang...tak lebih dan tak kurang...dan saya bersyukur dengan kurniaan terbesar Dia pd saya dalam hidup ini...saya bahagia dengan Insan ini...Alhamdulillah...saya sayang awak!

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service