JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Wednesday, November 16, 2011

KUTU BABI a.k.a PIRAH

Binatang sungguh menatang yg kat bawah ni...
KUTU BABI a.k.a PIRAH
Berani dia ketik & hisap darah Anak Tecik mama...
Teringat jer terus rasa nak menangis...huhuhuu
Berminggu doh Zahra tido dok lena...
Mengamuk dok pasal2 biler tersentuh tlinge dia
Dan berminggu jugok mama suluh2 tlinge awak
Hampir setiap hari hokey!!! lps mandi dah sah2 kelebek dah
Time awak nangis...mama kelebek lagi
Macamana la mama terlepas pandang kat celah tlinge awak yg kecik tu
Aduiya...kesiannyer anak kecik mama...
Mama duk fokus ke lubang tlinge jer...
hari2 tgk kot ada taik menatang haram tu...tak dop!
Nak ada cam gane, dia duk kat celah cuping yg kecik & sempit tu
betapanya mama ni teruk kan? rasa bersalah sgt...
Awak yg kecik ni mmg sah2 la menanggung sakit yg amat
lagikan Kakak Ika awak pung meraung2 time kena ari tu
Brape lama dia tak bagi sentuh tlinge dia?
Brape lama dia kepik ketiak dia?
Lagikan kakak bleh trauma...apalagi la awak yg kecik ni




Mama terpaksa kejjong awak dgn papa...
Mama sapu minyak cap kapak
slalunyer mmg Menatang haram tu akan lepas kaki2 dia
Tapi dlm kes awak ni, dia tak lepas kaki dia yg terakhir tu
Dia cengkam kemas isi kat cuping tu!
Mama terpaksa cabut dia secara paksa
Yerrr...mama tau, sangat sakit! sbb tercabut skali dgn isinya
tapi tu jer jalannyer...huhuhuhuhu
Kalo bawak pegi klinik pun, macam kakak ika ari tu...
Dokter cabut bodo jer...hambik ko! secopeng isi tercabut
Lagi sakit!!!!...Kesian kakak ika...
P mama lega sangat biler dah kenyet Menatang haram tu
Mama kenyet dgn perasaan dendam kesumat!
berani dia...sungguh berani...kesian anak kecik mama...
Mama kejjong awak dgn perasaan nk menagis yg ditahan2
Nanti Papa awak pun turut sama menangis kalo tgk mama menangis
Mama tahan laa walaupung mmg sebak cappur kettor tgn oh
Lepas jer tercabut, papa peluk awak kemas2, pujuk awak
Awak senyap kejap, tp bila awak terpandang mama awak meraung balik
Awak terasa hati dgn mama yerp...
maafkan mama wahai anak...mama janji akan lg perihatin lps ni...

4 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

mase kecik dlu ghajen sgtla kene ketik pirah ni,
sapa menaung nk ke bulih wat tubik..
kena dlm linge plok tu..
adushhh, pas klinik gok la..

jgn kate budok kecik,
org beso bulih demam.. huhuhu

HoNEybUneE said...

Tu laa...huhuhuhu...rasa bersalah sgt2 ke dia. Sbb dah berminggu2 pirah tu duk nusuk celah cuping yg sempit tu...tak bengkak, xmerah....dan dok nampok tu tahi2 dia tu...punya la pandai dia main nusuk...kiter yg tua ni pun dok tertahan sakit...ni kan semek tecik yg dok tau pun nk kb sakit kat mana...waaa...mama rasa bersalah...

Zuha Mahamed said...

Anak saya dah 4 kali kena...yg last baru ni kt dlm telinga n,bawah bulu mata....sian..2 ekor sekali kena..sudahan gi spital besor....5 hari baru pwrasan..mata tu cam kena timbing,dh leni

Anonymous said...

salam...nak tanya..dah hok yg kena pirah kat bawah bulu mata tu..macam kena tembeng/ketumbit mata tu brape lama yek...kita baru kena lah pulok..dah seminggu..mata dok berair dan merah..dok selesa sungguh...ada ubat ke buat guane....kekadang gatal...macam sakit mata lah pulok...

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service