JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Tuesday, January 31, 2012

macam-macam

Hulamak weiiii...bertapa sampai bersawang2...keh keh keh
byk bende yg berlaku disekeliling walaupung aku berhibernate =p
Coti2 yg dipenuhi dgn jalan2 pusing mesia...perabis pitis! (byk pitis...)
lenim dah abis pitis...kiter duk diam2...hehehhe

ada hati nk update tapi biler pgg jer laptop...kendur balik!
adeiiii...camner la nk jadik blogger tegar...
yg income sampai beribu riban??? muakakak...poyo
bukan takat poyo...tu dah tak sedor kediri namanyer...

Hanak2 dah start skull...mama bertambah2 bz...
keletisan melayan budak kecik yg mmg sgt baiiikkkkkkkkkkk....
mama bangun jer dia meraung2...
nak tutup mata nak mama kat tepi...
celik mata sesaat pung nk kena nampak mama
mama nk be**k pung kena tgu nanny balik kijer...waaa...
br terasa ada anak...
kakak2 yg lain senang citer...
bed time story jer...papa kocok2 botol...hangkut masuk bilek
terus lena diulik intan...mama? heaven!
tapi budak ni? tahap kesedaran dah 99% out
mulut tetap mamamamamamama...
pujuk rayu Mr Papa dah tak jalan!
aduiyaaaa....sangat letih weiiii....huhuhuhu
nak buat aper pun malas...(alasan baek punya!) hehehehe

skarang ni? nak tau budak tu ada kat ner?
ni haaa....bergayut kat kusi tepi mama ni...
kalo tekan2 kat lantai sambil menerap...luperkan jer laaa
pada duk berebut jer nak tekan keyboard laa...nk rampas kuasa laa

ok STOP kat sini sebagai mukadimah utk pembukaan tirai 2012...
nantikan keluaran ke-2 yg dok tau biler lok utk taun ni...hehehhe
AdiOSsss....


No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service