JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Monday, April 16, 2012

hampir jd hak milik...hehehhehe

2,3 hari lepas dah pegang2...belek2...
touch2 dah...huhuhuhuhu
dan hampir dah jadik HAK MILIK...
tapi...biler jer Pak Hencik tya 
"Nak?"
terus gugur jantung!!!! ketor2 tgn letak balik...
keh keh keh...sebab...tau Pak Hencik tengah berduit
dan dia ni mmg pantang...kalo kb nak jer terus bayo!
ngeee...ratib laju2 dlm hati...
KEHENDAK....bkn KEPERLUAN...byk2 kali...adeiii

 Budak yg jaga kaunter tu tergelak sbb 
lepas jer Pak Hencik tya...terus bg balik kat dia!
hahahahahaha...tak berani duk lama2 sbb tau
kalo lama sket lagi mmg dah boleh bawak balik!
Yang lama masih berjasa...huhuhuuh
aii pesen pakai gape2 sampai lebam
Tak mintak la tapinya suh yg lama ni boikot...
sayang lagi wei...dah jd bola tenis zahra pung still berkhidmat cemerlang!
cantum2 balik...on! ok aper...kalo yg kat atas tu hagak2????
biasa2 yg canggih manggis ni kalo tak cermat...
kalo boleh tuan yg macam aku ni...
kejap jer arwah rasanya...hahahahhaha
takpe2...pujuk hati sdiri...nanti kiter kaya2 sket lg
nanti pitis dok abisan kang kiter beli! hahahaha

nak meratib mintak slipar jer ni...
abis kedai cari takde saiz...
ooo...lupe nak bgtu...aaiiii ni sarung aper2 pun tak kesah rege..
tapi kat kaki mmg aii pentingkan tau
sbb tanpa kaki saper la kiter...
kaki yg bawak seluruh tubuh kiter...
kaki yg bawak tgn, tubuh, perut dan semua anggota...
so aiii lebihkan reward utk dia...
mmg aiii nak yg paling selesa utk dia....hehehehhe
Mintak2 blk tranung ni adalah size yg nak tu...=)
 

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service