JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Friday, January 18, 2013

DECLARATION DAY - 18hb Januari 2000

Hepi Declaration Day to My Other Half...hehehehe...
tarikh ni hari kami declare menamakan status perhubungan kami...;)
lama wei kami blur status hubungan kami...hahahaha
kalo org tya kami bercinta ker sblm pd kami amek keputusan nak declare tu...
kami pun fening nak jawab...
nak kater saing saje...rasa pe rapat benor
kalo nak kater saing baik...emmm...memanglah
p kalo lebih pada saing baik pun...ada jugok
pe ge adik beradik? emmm...mungkin gak...
sehinggalah Pak hencik sdiri yg amek keputusan nak menamakan status kami...hehehe
tu pun selepas 2 mgu Abg Chik a.k.a Pak Hencik sabor tgu jawapan dr saya
bkn senang wei Pak Hencik nak sabo selama tuh...hehehehe
sokmo2 kalo gape2 dia nak tau lallu...
kalo duk errr...errr...errr...buleh ah nak makan jerkoh singgam free ke dia...hahahahahhaa...ampun yang...mmg awak buruk perangai dulu yer...sila mengaku! saya jer tahan lama ngan awak...xdok expired date. 
kalo org lain rasanya...ms berkawan tuh lari berapok oh...
p sib baik saya ni jenis kerah kekong...
awak marah tah gape2...saya layan jer...
awak wak lawak nak makan jurus tendangan tanpa bayang pung saya rilek lg...(lawak suh teka lagu dlm tepon...ape sengeh2? tula lawak awak paling berjaya buat saya nak pecah perut tahan sabo...grrrr)
p awak mmg yg terbaik kalo jadi Pakwe...hiks! (bodek)
2mgu sblm tu Pak Hencik tya Mak Hencik...
gape perasaan saya terhadap dia...
adakah saya sanggup jadi makwe dia...hhhahaha
tolak campur darab gitu lah lebih kurangnya...
Alkisahnya saya xberapa pasti ngan perasaan sdiri
sbb kdg2 Pak Hencik sgt2 caring...
ada masanya dia abaikan kita mcm kita ni bkn sape2 pd dia...
siyes!!! dia suka main tarik tali...
dia tarik kita slow2 dekat pd dia...
nak sampai dekat dia...dia tolak kiter jatuh debuk! hahahahha...
kang kalo saya jwb..."i do"...cewah! hahahaha
buatnya dia kater..."wak lolok jer!!!!"...haruuu...
mati aku malu ke ganggang tepon...hahhhaha
bkn buleh kire yer time tuh...kijean dr celik mata sapa nak kat
up mata cr idea nak kenakan sayabjer time tuh...konon2 testlah sesabo mana br bleh wak penilaian nak wak aweksss...kah kah kah...bkn aii kater..dia kater...tobak ar! hehehhehe

berbalikpd soklan Pak Hencik yg tertunda selama 2mgu lamanya...
selepas pikir punya pikir punya pikir...
sehingga orang tu dah awe2 nak ilang kesabaran...keh keh keh....
yer la kena pikir la weiii...
aii ni cita2 nak bercinta sekali jer...
nak kawen pun skali jer...
oppsss...yg love monkey xamek kire yer...hahahhaha
tapi siyes! cinta pertama saya adalah Pak Hencik!
saya pun jawab laaaaa....

"boleh! tp orang nak abang chik jd sebahagian dr idup orang!"

oohhhh...jawapannya hampir2 buat saya telan tepon tuh...
malu ke ganggang tepon!!!!

yer jawab..."tak mboh!"

oohhh tidak!!!! ohhh tidakkkkk!!!! tidak mungkin!!!!
rasa nak g terjun laut jer dengor yer kater gt...
dlm pale macam2 oh...
dok juppe oh ngan yer tobak ar...
mesti yer kater aku gila ke yer...aduhlaaa
mati oh....mati oh...
bongoks la gura mende gitu...waaaa...
yer...Pak Hencik saya sokmo buat sesuatu yg dok terjangkau di pikiran kita orang biasa ni...idea yer nk kenakan kiter mmg fresh2 kuor dr oven otak dia...
kalo dok...dok kang laa setiap kali yer wak lawak nak makan jurus tendangan tanpa bayang yer tu...saya rasa nk bg penampor singgam...grrr...
setiapkali letak tepon pas ckp ngan dia saya sokmo rasa orang lalu2 tepi tu kecik beso...kecik beso...kalo kat umah...dinding tepi tepon tu jd mangsa tak bersalah sepak teranjang...hahhahaha...sian awak dinding kan? kan?...hahaha
saya bagi satu contoh yer yg lawak dia mampu buat saya nak pecah pale...
masa tgu spm...mestilah saya sorang jer ada kat umah kan?
yerlahhh...saya kan sulom...adik2 seme kat asrama...g skoloh...
pg2 kul 7 kalo tepon byi mmg la saya yg kn jd operator...
selalunya saya akan biar jer tepon tu byi sampai 2..3 kali...
kalo sapa 2...3 kali tu mestilah urgentkan
kalo dok...dok kang la org nak tepon sapa 2...3 kali...
eh...ke aku jer yg tepon skali dok akat dok tepon doh? hahahahaha
yer...dia akan tpn seawal 7pg...
semata mata nak kabo...

ASSALAMUALAIKUM...SELAMAT PAGI! KARANG ABG CHIK TEPON MULE..BYE!'

salam pun saya dok dang jawab...dang heloooo je!
bayangkan saya terjun katil 2 tgkt tu dgn mata tertutup ag...gaga ke tepon tu...
untuk dengar ayat tu jer pg2!
dan petang mmg yer tepon...semata-mata nak dengo saya maroh...
tapikan....saya sgt suka dengo Pak hencik gelak time tu...hehehe
Rasa nak jatuh chenta time tu gak...kah kah kah...(sila muntah ijau!)
nak tau sebab musabab dia tepon pepagi hari dgn lafaz senapas jer tu?
sbb dia.........seorang yg eksen!
dia jeles saya boleh menternak taik mata sampai tengahari buta
sedangkan dia pepagi hari dah kena nompat2 mcm katok...hhahaahah
time tu dia duk ILPP...kena bgn pg...wak senaman...g kolloh...hiks!
saya layankan jer karenah dia time tu
sebab dialah sesatunya kawan yg saya ada tiem tgu SPM
kdg2 dia tepon saya 3,4 kali sari...
dan ada masanya dia wak saya meroyan ngan dok tepon selama seminggu!
hahahahaa...meroyan sbb tak dok gu nak balloh...hahahaha...

ok...lg skali berbalik pd soklan dia dan jawapan dia yg buat saya rasa nak mamoh ganggang tepon sbb malu ke ganggang tepon...haahahhaha
jawapan dia ada sambungannya...

"TAK MBOH!!!" (jawapan yg hampir buat saya bunuh diri sbb malu)
sambungannya selepas sesaat...mujur sesaat...kalo lebih dr tu mmg dok jupper oh ngan saya...lari pah ke ujung dunia gamoknyer...hahahahhaha

"WAK LOLOK JER!!!!...dok cukup tapak tgn...nyiru abg cik tadahkan..."

hahahahhahahaha...mujur jawab gt...kalo dok...
tak doknyer saya bergelar MSS ZURAIMI skarang ni...
tobak dok kawan oh ngan yer kalo soklan tu salah satu lawak nak makan tendangan tanpa bayang yer gok....malu seh!!!! kah kah kah...

dan...nilah kami sekarang...hehehehehhe...

Semoga hubungan kami dirahmati-Nya...
sehingga nafas kami yang terakhir...




 

3 comments:

nadhs kayel said...

zaman ILPP..kitorang pun tgh in love masa ni..hahahaha....

HoNEybUneE said...

Kak...time yer duk ilpp tu...kami bestfriend jer...hahahha...yati tgu spm time tu...dia jer hok setia tepon hari2...p bkn ckp molek pung...baloh jer hari2...haaahaha

HoNEybUneE said...

Kak...time yer duk ilpp tu...kami bestfriend jer...hahahha...yati tgu spm time tu...dia jer hok setia tepon hari2...p bkn ckp molek pung...baloh jer hari2...haaahaha

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service