JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Wednesday, January 23, 2013

Haku ader...korang aderrr????? hehehe (part 1)

gape hok aii ada?
hehehehe...
aii pernah citer kang...surat2 cinta cintan
Pak Hencik & Mak Hencik!!!! ♥♥♥
sbetulnya pg td duk cr2 penyapu dlm blk akak ain...
terpandang bwh katil kak ain mcm ada ilang se kotak bwh tuh
dok ingat oh ke nyapuh...kalut cr kotak tu lu...
meh2 nok nangis oh...mujur xtpn Pak Hencik agi...
cari abis pas dlm bilik2 lain takut anak ada wak main
sbb byk kali oh tgk surat2 dlm kotak tu duk luor...
pastu duduk diam kejap mikir...
rupa2nya aii dah tolok kotak tu ke blkg...hahaha...
yer...
aii mmg syg gilo ke benda antik tu...
dah layak pung masuk muzium...hehe
baham bukti tu weiii...ngeeee...




yang ni surat2 dr aii utk Pak Hencik...hehehe...
setem ditaja oleh Pak Hencik...
Bhgn paksa rela suh tulis surat ke dia!
sekurang-kurang 3 kpg sminggu wajib!
yg sunat...adalah sampai 7 kpg sminggu
mesti Pak Hencik kater...
"mana ada...awak sj wak citer jer nih..."
baip!...saya kemukakan buktinya yang arif!



hehehhhe...saya lupa seme skali lbh dr 100 rs...perjanjiannya sampai 100 kpg...
tp....yg saya antor jer wajib sapa 100...
yg dia bg ke kita???
tertakluk pd kelapangan masa yg dia ada! grrr...konon koya bz laa...

yg dia ator ke kita???



2 comments:

ZalinZalina said...

Teringat la pulak masa zaman bercinta dulu2...he he..

HoNEybUneE said...

Time kasih akak...jenguk blog kite yg bersawang ni...hehhe...kite slalu pegi senyap2 mengendap blog akak...hiks!

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service