JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Friday, January 18, 2013

Pakwe saya...hehehe...masih dlm mood DECLARATION DAY..

Dia ni la Pakwe saya...hehehe...
encem ork? baktu la saya gila2 ingat ke dia dulu...
wek!!! sila muntah ijau...hhhahah
tapi siyes!!! mmg saya cintakan dia sorang jer dr dulu sampai ke lenim
sepenuh hati saya dan seketat2 cakerawala...
sayang awak!

walaupun dah hampir 12 taun kita kawen...
saya masih seperti dulu...
saya cintakan awak mcm mula2 kita declare...
saya rindukan awak mcm mula2 kita jd saing rapat...
saya sentiasa ingat kat awak walaupun kita jumpe hari2...
saya tetap sayangkan awak mcm dulu malah lbh dr dulu 
walaupun kita dah ada 5 org putri...
hati saya masih berdebar mcm dulu
setiapkali awak tersenyum pd saya...
sampai leni saya masih suka dengo awak ketawa...





walaupun lenim awak jarang tulom saya jemur baju...
walaupun lenim awak byk mengadap game di note awak dr pandang saya
walaupun lenim jarang2 saya dpt tido dilengan awak
walaupun lenim putri2 yg lbh mendapat perhatian awak
walaupun lenim itu ini bla bla bla bla bla...hehehehhe
saya tau dan saya percaya...
perasaan awak...cinta awak...sayang awak...kasih awak...rindu awak...
tetap hanya pada saya kan? kan? kan?
yer...saya percaya begitu dan utk 20...30...40 taun lg pun
saya tetap akan percaya begitu...
cuma...saya selalu berharap dan akan sentiasa berharap
awak akan ada masa lg utk saya dan saya...saya...saya...dan saya
macam dulu...tapi saya tau dan sedar...
saya x boleh terlalu tamak kan?
cukuplah saya tau...saya masih org yg sama dihati awak
sama seperti mula2 kita menyedari yg kita perlukan antara satu sama lain
sama seperti mula2 kita menyedari adanya cinta antara kita...
sama seperti mula2 wujudnya sayang dlm hubungan kita...
yer...itulah yg saya rasa setiapkali awak peluk cium saya sblm awak pegi keje
walaupun hanya beberapa saat...
tp dah cukup utk saya percaya...
kita masih seperti dulu
awak masih sahabat baik saya yg dulu...
awak masih lg kekasih saya yang dulu
u still my best enemy...hahahhaha...
awak masih lg orang yg paling encem dimata saya...wek!!!!
 
****sayang awak! eleh...awak senyum...eceh! eceh! awak senyum...saya tau awak baca blog saya...hahahahhahahahahahaha....


No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service