JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Sunday, March 17, 2013

Bersabarlah wahai hati...

1001 persoalanan bermain di fikiran saya sekarang...
perasaaan saya seakan akan K.O.S.O.N.G
jasad yg ada xmampu mengungkapkan kesedihan dihati saya
kemana nak saya tuju...
pada siapakah saya harus mengadu...

saya selalu pujuk diri sendiri...
BERSABARLAH WAHAI HATI!!!!

saya selalu ingatkan diri sendiri
YANG SAYA ADA SEKARANG CUMALAH PINJAMAN DR-NYA...
SEKIRANYA SUDAH SAMPAI MASANYA MINTA DIPULANGKAN
SAYA HARUS KEMBALIKAN KEPADA DIA
APALAH HAK YG SAYA SAYA ADA UTK MENAFIKAN HAK PEMILIKNYA

walaupun hati saya seringkali menangis...
ujian ini telah mengingatkan saya pada sesuatu...
yg...saya belum puas bersama anakanda yg saya kasihi
yg...saya belum puas menatap wajahnya sehingga hari ini
yg...saya masih terbayang 9 bln mengendongnya...
yg...seakan-akan terasa br semalam saya melahirkannya...
yg...masih teringat wangi baunya ketika kali pertama memeluknya...
11 tau berlalu...membuatkan saya hampir terlupa semua tu

saya terkilan...
hati yg bersedih hari ini...
selalu mudah hilang sabar dengan karenahnya...
hati yg bersedih hari ini...
selalu mudah marahkan dia hatta kesilapan kecil pun...
hati yg bersedih hari ini....
selalu mengguris perasaan  dan hati kecilnya...
hati yang bersedih hari ini...
selalu memaksa dia membuat sesuatu yg tidak disukainya
hati yg bersedih hari ini
selalu membuat dia menangis...
hati yg bersedih hari ini...
hati yg bersedih hari ini...
hati yg bersedih hari ini... 
terlalu banyak yg ingin diperkatakan...

Mampukah saya memandangnya lagi seandainya
Nikmat sihatnya ditarik kembali....
Mampukah saya memandangnya lagi seandainya 
Anak yg lahir sihat dari rahim saya itu harus bertarung dengan kesakitan...
Mampukah saya memandangnya lagi seandainya
Dia yg selepas ini tidak lagi seperti dulu...
Mampukah saya memandangnya lagi seandainya
tiada lagi senyum dan hilai tawanya selepas ini
mampukah saya memandangnya lagi seandainya
rambut yg lebat itu gugur dan yg tgl hanya parut yg xakan hilang...
mampukah saya...mampukah saya...mampukah saya

mulut senang mengungkapkan REDHA...
bagaimanakah dengan hati???
memikirkannya saja sudah cukup membuatkan hati saya terasa
K.O.S.O.N.G!
terasa seakan satu ruang yg maha luas dihati ini...
Ya Allah...



Sunday, March 10, 2013

tajuk drama br yusop aslam - YAYAN GANGSTER CILIK

pepagi hari kakak zahra meraung2
adik yayan tarik rambut dia...hahhaha..
kemas betul adik yayan genggam...
jadi ke se kije plok mama nk lepaskan
kakak zahra berglepor skali...
mama takut tgn adik yayan luka kalo tarik derah2
p dlm ms yg sama kesian ke kakak zahra sakit...
aduhlaaaaaa....sampai tiddo kediri kakak zahra nangis

sambungan drama tu lps kakak zahra bgn tido
adik yayan plok tiba2 wak konsert rock!
kena penampor singgam kakak zahra...
bila mama tya bakpe wak gt ke adik?
kakak zahra paling ke mama dgn muka puas hati dan tak bersalah...
dendam terbalas kot...aduhlaaaa hanak2...

2 org bdk tecik ni haa...



Saturday, March 9, 2013

PENCERAHAN PASAL ANAKANDA KE-2...CEREBRO MEDULLOBLASTOMA

dok au la gape masalah FB...dok leh post blake gambo
kuor se je...terpaksa publish dlm blog
hope saing2 seme dpt pencerahan pasal ni
saya dok dang nk bls msg sorang2
terima kasih sbb perihatin dan berdoa utk kesejahteraan anakanda ke-2 saya
sbb tu laa sy marah sgt kalo ada yg cr masalah ngan sy lenim
dok dang2 eh nk care hal org...
hal saya sdiri pung dok abis mikir...










U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service