JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Wednesday, May 8, 2013

ayahanda...

Sengeh sorang2 tringatkan jawapan ayahanda tghr isnin mareng dulu...

Abah : Ptg ni ada nok melleh lembu kat surau mujahiddin nih...sekor ke 2 dok au...sekor ada doh hok org v tuh...lembu kita sakit kaki lake...kalo dok abah igak doh sekor ag...tranung melleh 10 ekor rasa bunyi2...
Anak : Kalah pung melleh lembu gok ke Abah?
Abah : DOH ORANG KALAH DAKYAH MAKAN AH??? (ni kn bc ngan intonasi tranung pure yer...ngan nada nganjing gitew...hahahaha)
Anak : hahahhahahahahhaha....(gollek suke...aduhlaa...kdg2 jawapan ayahanda ni ringkas je tp bisa...hahahahhaha)

tringat ms first time abah bg bawak kete...dia duk sblh (biasa bawak curi2 jer time abah xdok gumoh...hehehe)...tgk doh bt atas jalan p jeling ke abah tepi...abah jeling ngan ekor mata jer tgk anak yer ni nak wak gane...debbo ngan jelingan abah tu aii langgor jer bt tuh! nak ngelok2 ala2 pro kang takut kena maroh...skali abah kater...LAINKALI JUPPE BATU TGH JALAN...JGN NGELOK! LANGGOR JER! gulp...hahahahhahahahahahha...nak msk simpang umah aii pgg dah gear nk tukor...skali terpandang abah jeling...dok jadi nk tuko gear...aii hentam jer ngan gear 4 tu...berdesso enjin kette...abah kater...EMM...ORANG KALO NAK MASUK SIMPANG...DAKYOH TUKKO2 GEAR TUH...BIAR DESSO GITUH!!! ya ampun...aii bertobat dah xmboh bawak kete kalo ayahanda ada teppi...waaaa...

LOVE AYAHANDA NGAN BONDA KETAT2!

No comments:

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service