JOMMMM LAYAN IKLAN...

SILA TINGGAL JEJAK ANDA UNTUK KEMBALI DIJEJAK...ehehhe...selamat berkenalan...

Saturday, May 31, 2014

Lamanya x bersiaran kat blog kan? Rindu tp kdg2 blur xtau nk berceloteh gape. Life skrg Alhamdulillah...

cerita semalam miscarriage pertama kali selama diberi kenikmatan mengandung dan bersalin...sedih? Xsgt...sbb dah lama REDHA. Ada lg ujian yg lebih berat dr tu pernah dan sedang dilalui. Allah kan Maha Mengetahui. Perancangan-Nya adalah yg sebaik2nya. Semua adalah milik Dia, Dia yg bagi...dan Dia jgk yg ada hak untuk menuntutnya balik. Mungkin ini adalah yg terbaik sbb kalo ikutkan mmg saya bersedia lg nk menambah. Tp rezeki dtg dan saya mmg terima dgn hati terbuka. Allah xmenguji kita kalo kita xmampu kan? 

Sakit ke miscarriage? Huhuhu...pertama kali rasa. Mmg rs macam nk bersalin. Bezanya xberada dlm labour room je. Tgh2 tgu turn msk jumpe doc rasa sakit mcm nk bersalin...xtahan...suh Pak Hencik gosok belakang. Masih hilang...makin rancak sakit...huhuhu...terpaksa bgn dr kusi...berjalan gi mari g mari...sampai rs mcm nk meneran. Duduk bertinggung kjp dgn harapan sakit tu hilang. Skali rasa ada benda kuar! Serentak dengan aliran panas mcm bersalin tuh. Ya Allah! Tu je kuar kat mulut. Pak Hencik dah cuak. Dah kuor dh ni bang...basah habis dah suor yg pakai. Pad limpah berserta rasa ada benda je seketul besar penumbuk yayan! Sib baik pakai suor hitam. Kalo kale lain mesti semua yg duk tepi2 tu terkejut...huhuhu...Ya Allah...terima kasih Ya Allah kerana permudahkan mcm yg kakak2 sblm ni. Cuma bezanya baby xberpeluang macam kakak2. Xpe...Allah lbh sygkan awak. InsyaAllah. Kita jumpe kat sana.

U FOLLOW ME...Aii FOLLOW U...U KLIK ME...THANK's TO U...hehehehe...jemput datang lagi...

TENGOK APER YG ADER

pernah cek rank blog korang tak??? hehehe...try!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service